fallback

10 причини Dacia Sandero да е толкова евтина

Новото поколение вдига малко летвата, но пак е доста под конкурентите си. Ето как го прави

Защо Dacia Sandero e толкова евтина? Новото поколение на румънския хечбек на Renault също е жертва на инфлацията в последните две години, но пак си остава чувствително по-евтино от всичките си конкуренти. Защо е така? По-малко автомобил от останалите ли е Dacia? Или просто другите производители са по-алчни? Нека се опитаме да посочим някои от основните причини новото Sandero да си остане най-достъпният автомобил на европейския пазар.

10 причини Dacia Sandero да е толкова евтина (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #28
    Киро ( преди 4 години )
    Колата си е супер, вече 11 години карам без забележки! Не съм дилар, просто съм доволен! Хората имат успех с качествен автомобил, другото е завис, карайте си бангиите по на 100 години и си мислете, че сте безсмъртни и те не гният!
  • #27
    анонимен ( преди 4 години )
    Всъщност дачия сандеро изобщо не е евтина.не и за това което ти дава. При условие, че за под 2000 лв повече може да се купи тойота айго. Ако се мисли малко напред в бъдеще - след 2,3 години дачията ще е силно амортизирана , докато здравата сглобка на тойота си казва думата. На 5тата година можем да сравним колко струва дачия от 15 бона и тойотка от 17. Реалната цена би трябвало да е 11-12000. Но докато фирмите купуват само защото е с най ниската цена ще ни я продават с голяма надценка
  • #26
    Бяла дачия с радио ( преди 4 години )
    И 11-тата , истинска причина - на 10.000 км интериора слърца, хлопа и тропа като на дядо ви кадета. Доказано, изпитано и гарантирано. Всякао едно сандеро, логан дъстер. Който и бакшиш да питате ще си признае. За служебна кола не е болка за умиране... но кой иска това да му е личния автомобил???
  • #25
    причина №1 ( преди 4 години )
    Просто щото това производно на рено, което не е кола по принцип, съвсеме не е кола - по същество!
  • #24
    Моргата на EU ( преди 4 години )
    Ама ние сме богаташи, голф, а6, мерц, БееНве е нищо че са утрепани от каране и къдя, чалга и газ. Боко в едно е прав, много лош материал.
  • #23
    анонимен ( преди 4 години )
    Купува се защото на Запад , хората имат навик да взимат всичко на изплащане и бедните като сравнят 200?/месец със 400-500?/ на реномирани марки и изборът им е ясен.
  • #22
    Моргата на EU ( преди 4 години )
    Самия факт, че може да сравнявашаш кола на 200+ хил. км/каквито идват в бг/ с нова Дачия показва безграничната ни глупост и първенющина. Успех на всички нека се качат на нов автомобил, собствен не на съседа от вход Ю в панелното гето.
  • #21
    анонимен ( преди 4 години )
    има и други като Шкода Сеат и ФВ от компактните ,които искат доста пари за стандартни удобства като ел стъкла климатроник и сензори така че градска кола да стига до 35-6к,но зорът е докато свикнеш с по-бедното обурудване
  • #20
    анонимен ( преди 4 години )
    3 годишният голф е в ПЪТИ повече кола, от това недоразумение. Да не говорим, че е и по- здрав. Да си вземеш нов ***, само и само да се води, че караш нова кола е пълна глупост
  • #19
    анонимен ( преди 4 години )
    В статията много ясно си го пише "втората група клиенти са такива, които досега са си купували употребявани коли". Истината е, че Дачия е направила мечтата за нова кола доста по-постижима за много от нас, но ние сега й намираме кусури и избираме 3 годишен Голф на 100 хил.км. Няма какво да се добави повече - колата си струва всяка стотинка, за разлика от гореспоменатата алтернатива!
fallback
Последни