Какво прави от един автомобил издънка? Това е сложен въпрос. Издънката не е непременно лош автомобил - може да е просто такъв, който е изпреварил времето, или пък поизостанал от рязко променилата се мода, и затова пазарът го е изтикал встрани. Може всъщност да е забележителна машина, а провалът му да е обусловен от грешки на производителя при изчисляването на разходите, довели до колосални загуби. А може дори да се е продавал сравнително добре, но въпреки това да е останал в колективното съзнание като провал - дори и само заради лош късмет. Причините са различни, но за резултатите няма съмнение. Ето 15-те най-големи автомобилни провала на последните три десетилетия, селектирани от C&D.
15-те най-големи провала на последните 30 години (ГАЛЕРИЯ):
В края на 90-те Vickers продаде Rolls-Royce на Volkswagen, след като само седмица по-рано го бе обещал на BMW. Но вбесените баварци се изхитриха и купиха търговската марка Rolls-Royce, а за VW останаха Bentley и заводът в Крю. Така единствено Daimler от голямата германска тройка остана без своя марка в ултралуксозния сегмент. За да сложат край на тази нетърпима ситуация, в Щутгарт решиха да изтупат от праха собствената си марка Maybach - име, което не бяха ползвали от 1941.