Какво прави от един автомобил издънка? Това е сложен въпрос. Издънката не е непременно лош автомобил - може да е просто такъв, който е изпреварил времето, или пък поизостанал от рязко променилата се мода, и затова пазарът го е изтикал встрани. Може всъщност да е забележителна машина, а провалът му да е обусловен от грешки на производителя при изчисляването на разходите, довели до колосални загуби. А може дори да се е продавал сравнително добре, но въпреки това да е останал в колективното съзнание като провал - дори и само заради лош късмет. Причините са различни, но за резултатите няма съмнение. Ето 15-те най-големи автомобилни провала на последните три десетилетия, селектирани от C&D.
15-те най-големи провала на последните 30 години (ГАЛЕРИЯ):
Новият Maybach дебютира в два варианта - колосалния 57 и още по-колосалния 63. Дори и по-компактната версия бе с над половин метър по-голяма от S-класа. Технологиите включваха превръщащи се в легло задни седалки и електролуминесцентен - тоест затъмняващ се с натискането на копче - стъклен таван. А цените започваха над 300 000 евро. Но всички тези неща не можеха да прикрият факта, че Maybach е просто набързо разтегната S-класа. И то стара S-класа, защото междувременно флагманът на Mercedes получи доста впечатляващо ново поколение. Maybach счупи всички рекорди по обезценяване и загуба на стойност на вторичния пазар, и накрая през 2013 компанията хвърли кърпата. Името Maybach се върна по-късно като название за най-високото ниво на оборудване на S-класата, където е вече доста по- на място.