Nissan Skyline много повече отколкото само мощните GT-R модификации. Моделът датира още от 1957 г. и съществува и до днес. По случай тази дълга история дизайнерите от Budget Direct Car Insurance създадоха изображения, които ни връщат към всяко поколение на този толкова важен в японската автомобилна история модел.
Историята на модела - в галерията:
Осмо поколение - (1989-1994)
Тяло с повече извивки, което обръща тенденцията на все по-острите форми от предишните години. Nissan също така опростява гамата със само купе и седан. Голямата новина за това поколение, известно и като R32, е връщането на името GT-R. Той използва 2.6-литров редови 6-цилиндров RB26DETT с мощност от 280 коня по договорка между японските производители да не се правят по-мощни коли. Твърди се обаче, че мощността му е по-голяма. R32 GT-R се оказва и много успешен в автомобилния спорт. Австралийската преса го нарича Годзила като чудовище, атакуващо от Япония, способно да победи Holden и Ford. Прякорът се разпространява по целия свят за GT-R.
Тяло с повече извивки, което обръща тенденцията на все по-острите форми от предишните години. Nissan също така опростява гамата със само купе и седан. Голямата новина за това поколение, известно и като R32, е връщането на името GT-R. Той използва 2.6-литров редови 6-цилиндров RB26DETT с мощност от 280 коня по договорка между японските производители да не се правят по-мощни коли. Твърди се обаче, че мощността му е по-голяма. R32 GT-R се оказва и много успешен в автомобилния спорт. Австралийската преса го нарича Годзила като чудовище, атакуващо от Япония, способно да победи Holden и Ford. Прякорът се разпространява по целия свят за GT-R.
Илюстрации - Budget Direct Car Insurance