IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-впечатляващите модели от салона в Пекин

На единственото автомобилно изложение в света за годината има какво да се види

Основният съперник на САЩ на световния стокови пазар, Китай, постави ситуацията с коронавируса под такъв контрол, че сега китайците единствени в света провеждат мащабен преглед на най- новите продукти на автомобилния пазар. Маски, дистанция и задължителна идентификация на електронен здравен код -  китайците отдавна са свикнали с това.

Благодарение на тази дисциплина автомобилното изложение в Пекин, което беше отменено през пролетта, отвори врати на 26 септември, "намигайки" на посетителите с фаровете на новите продукти. За световната автомобилна индустрия, който не бе пощадена от коронавирусната пандемия, салонът в Пекин може да се превърне в един вид ваксина. В галерията са най-интересните модели, които бяха показани на единственото международно автомобилно изложение, което се проведе в света тази година.

Най-интересните модели от Пекин - галерия:

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До долния: ( преди 3 седмици )
    Цените са високи заради данъци и такси с данъчен характер, които надуват крайната цена за потребител, но пък се връщат при производителя под формата на разни финансирания и облекчения и сметката излиза. На мен лично ми се струва, че ЕС и в частност най-вече германците оказват нелоялна конглокенция на останалите присъстващи на пазара. Последното обаче го правят и всички останали...особено китайците крещящо работят на непазарен принцип(да си спомним и дизел гейт в САЩ).
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Яйде братя китайци навлизайте в Европа, че тези се олаха с тези цени за некакви нефелни кошници.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Феновете представляват много малък процент от хората, които купуват даден продукт. Японското е станало популярно през 70-те, защото е било евтино и се е предлагало с малки двигатели, а е имало сериозна петролна криза. Американските производители не са имали време да реагират и японците са ги заляли. В Европа колите са били с малки двигатели, затова никой не си е и помислял за японско, та чак до днес. Китайската индустрия ще обезсмисли ценовото предимство на японците.
  • #2
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 4 седмици )
    MALKO SA YAPONSKITE FENOVE KOITO BIHA IZBRALI KITAISKI AVOTMOBIL PRED YAPONSKIYA, VIJ, ZA GERMANSKITE FENOVE NE SAM SIGUREN!
  • #1
    1 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Едно е сигурно - китайците вече има значително по-добри дизайнери от японците, а след последните недоразумения на Хюндай - и от корейците. С електрическото задвижване също изпреварват японците с поне 5 години. Задават се много трудни времена за страната на изгряващото слкънце.