IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кой има по-зловещ SUV: Лео Меси или Артуро Видал?

Бившите съотборници в "Барселона" мерят конски сили, и аржентинецът определено губи

Каква кола кара Лео Меси? Вероятно знаете, че аржентинската звезда на "Барса" е рекламно лице на новата спортна марка на Seat - Cupra, която стана спонсор на отбора. Освен това той притежава завидна колекция, включваща и няколко доста скъпи класически ферарита от 60-те. Но в ежедневието Лео най-често използва поръчков Mercedes GLE 63 S AMG.
   
   
Лео Меси, Mercedes GLE 63 S AMG
   
  
Германският звяр е почти 5 метра дълъг и разполага с 612 коня от своя 4-литров V8 двигател с би-турбо. Въртящият момент е 850 Нм благодарение на помощта от малкия електромотор. Колата е с постоянно 4х4 задвижване и векторно разпределение на въртящия момент. При желание Меси може да ускори от място до 100 км/ч само за 3.8 секунди, а максималната скорост е ограничена на 280 км/ч. Аржентинецът си е избрал 22-цолови джанти. Освен това е поръчал колата със специалния пакет Night AMG, при който всичко е черно: ауспусите, страничните стъпенки, сплитерът, огледалата и дори рамките на прозорците. Интериорът е с кожа напа и въглеродни влакна. Стартовата цена за този автомобил е 170 000 евро, но според познавачи версията на Лео надхвърля 200 000 евро.

Но дори машината на Меси бледнее пред тази на доскорошния му съотборник Артуро Видал, сега в екипа на "Интер". Чилиецът сяда зад волана на чудовищен Brabus 800 Widestar, който му струва малко над 350 000 евро.
  
  
Артуро Видал, Brabus Widestar 800
  
  
В основата му, разбира се, е актуалната G-класа, и моторът под капака е същият като този на Меси - 4-литров V8 с битурбо. Само че тунинг майсторите на Brabus са изцедили от него 800 конски сили и потресаващите 1000 Нм въртящ момент. Заради теглото и по-лошата аеродинамика колата на Видал е по-бавна - 4.1 секунди от 0 до 100 км/ч, и 240 км/ч максимална скорост. Но за сметка на това е далеч по-шумна. А разходът спокойно прехвърля 20 литра на 100 км.

Специалният бодикит разширява Widestar с цели 10 сантиметра спрямо стандартната G-класа, а чилиецът е сложил 23-цолови джанти с гуми 305/35. По-впечатляващото тук обаче е интериорът - ултралукс с алкантара и ценни кожи, и с инкрустации от благородно дърво. Колата е персонализирана за Видал, името му е извезано по подглавниците и щамповано върху централната конзола.


Още снимки на чудовищния Brabus Widestar - в ГАЛЕРИЯТА:

 

0 от 500
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Голем тунинг големо ( преди 4 седмици )
    Принципно тунинга означава "подобрение".. Но при брабуса след тунинг, колата става по-тежка и по-бавна. Nice
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Пазара предлага това, за което има купувачи. Пазара не се определя от хора, които нямат пари. За тях (бедните), всяка държава си ма своя социална политика. Това е причината масово да се мигрира в Германия. Тъпите държави за мигрантите не са пазар, казано в преносен смисъл. Германските коли са най-търсени в богатите пазари. Това не означава, че богатите (тези, които знаят как се изкарват пари) са ***. Знаят как да си харчат парите.
  • #2
    13 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    тоя брабус е най- безсмислената кола. Само за избиване на комплекси, че караш гоуем, черен джиб. Тежко, квадратно и бавно за мощността си. Да беше майбах брабус щеше да има повече смисъл.
  • #1
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )