IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai показа най-мощната Elantra

Версията N TCR се задвижва от 2-литров турбо двигател с мощност 340 коня

Семейството на Hyundai Elantra се попълни с нов седан, който бе признат за пълноправен състезателен автомобил и отговаря на всички изисквания на пътническата спецификация TCR. Той ще се присъедини към вече показаните TCR i30 N, Veloster N и Veloster N ETCR.


Hyundai Elantra N TCR


Прототип на автомобила беше забелязан на тестове още през юни тази година, но тогава производителят се въздържа от коментари и не каза каква модификация на модела подготвя. Сега корейската компания официално представи Hyundai Elantra N TCR и обяви, че тази версия ще бъде най-издръжливата от цялата моделна гама. Теглото на автомобила с шофьора ще бъде 1265 кг. Седанът се задвижва от 2,0-литров турбо бензинов двигател, заимстван от пътническите модели.

Официално компанията не посочи техническите характеристики на модела, но може да се предположи, че двигателят, който е сдвоен със система за предно задвижване и 6-степенна скоростна кутия, ще развива 340 к.с. и 410 Нм. По време на тестовете новата версия на Elantra е изминала 5000 километра по пистите в Европа, където е показала отлични резултати. Въз основа на тях Hyundai Motorsport планира да започне доставките на модела да клиентите по-късно тази година.


Hyundai Elantra N TCR


Екстериорът на Elantra N TCR до голяма степен повтаря стандартната версия, но в същото време е получил редица индивидуални детайли. Могат да се отбележат широки арки на колелата, централна изпускателна система и масивно задно крило. Интериорът все още не е разкрит, но от снимките се вижда, че оборудването на салона е орязано до най-важното и в него е монтирана и предпазна клетка.

0 от 500
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Лека с 340к.с.предпоставките са добри за добра динамика, но не са дали никакви динамични характеристики. Щото коне и тегло не винаги означават добра динамика. Помня като в АМС сравняваха Нисан Z350 Нисмо с 340к.с.срещу Каймана на Порше с 320к.с., очакваше се Нисана най-малкото ако не да бие, поне да е много близо до Поршето. На 4 километрова писта Поршето финишира с цели 8 секунди пред Нисана. Това е все едно Нисана да е с наполовина от мощността на Кайман а всъщност е с 20к.с. повече от Поршето