IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първото BMW M на ток идва догодина

Това ще бъде спортна версия на седана i4, която ще отстъпва като мощност на новите М3 и М4

Само преди няколко години идеята за спортен електромобил с марката BMW изглеждаше нелепо. Тогава от компанията твърдяха, че продукция на суббрандовете BMW M и BMW i никога няма да има допирни точки, тъй като те са напълно различни. Времената обаче се променят, при това много бързо и в Мюнхен явна са преосмислили позицията си по въпроса.


BMW i4


Шефът на спортно подразделение на баварската марка Маркус Флаш разкри пред изданието CarAdvice, че екипът му работа върху M-версия на купеобразния седан i4. Въпреки името си, серийният електромобил няма да влезе в семейството 4-Series, а премиерата му е насрочена за 2021 година. Тогава ще се появи и модификация, подготвена от BMW M.

Всъщност, това няма да е пълноценен М-модел, а по-скоро ще се доближава до машините M Performance, каквито са BMW M340i и M550i, например. Обяснението на производителя за подобно решение е добре познато – в BMW все още не са доволни от нивото на развитие на акумулаторните технологии. За да влезе в семейството M, електромобилът трябва да съответства на идеологията ни за тегло, управляемост и редица други критерии, а това на този етап все още не е постигнато. 


BMW i4


Трябва да се отбележи, че представеният през пролетта на тази година концептуален модел i4 превъзхожда като мощност новите M3 и M4, които във версиите Performance развиват 510 к.с. Задвижващата система на BMW i4 предлага 530 к.с., но за серийния модел тези показатели ще бъдат по-ниски.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    А тук ... ( преди 3 години )
    носЪ е мутирал до електрически хобот!
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Пълни глупости ( преди 3 години )
    Баварците не били доволни от нивото на батериите, обаче "BMW Headquarters Tower in Munich lit up like a battery" - централата им грее като гигантска батерия от 12.2017. Или тези имат раздвоение, или е станало развален телефон. И Мъск не беше доволен от 18650 батериите и си направи свои: първо тип 2170, а сега бълва БЕЗКОБАЛТОВИ никелови клетки тип 4680. Онзи ден видяхме поточната линия