IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lucid Air започна да събаря рекордите на Tesla

Новият седан на ток даде най-добро време на пистата „Лагуна Сека“ (ВИДЕО)

Представеният наскоро седан Lucid Air е сочен като основен конкурент на Tesla Model S, като създателите му не губят никакво време и започнаха да задминават някои постижения на големия си съперник.

Lucid Air


Като съобщава Autoevolution, позовавайки се на Twitter-акаунта The Kilowatts, новият електромобил е подобрил рекорда за най бърза обиколка на пистата „Лагуна Сека“ в Калифорния. Нещо повече – колата на Lucid Motors е свалила близо 6 секунди от предишното си най добро постижение на трасето.

Електрическият седан излиза на пистата още като концептуален модел през 2018 година, като тогава дава време от 1:41,67 минути за обиколка. Това, разбира се, не е харесва на Tesla и почти веднага след това компанията подобри този постижение, при това на два пъти. Първо, Model 3 Performance записа 1:37,54 минути, а Model S Plaid Concept даде време от 1:36,55 минути.

Версията на Model S е 3 електромотора и това накара Lucid да пусне на пистата подобен вариант на своя седан. Той даде време от 1:35,79 минути (това официалният резултат, обявен от производителя), като според хора, присъствали на трасето, по време на изпитанията Air е успял да слезе до 1:33 минути.



Трябва да се отбележи, че флагманът на Lucid струва 169 000 долара, което е близо 2 пъти повече от Tesla Model S. Стандартният вариант на Air разчита на два електромотора с обща производителност 1080 к.с. и батерии със 113 кВт/ч, осигуряща пробег от 810 км с едно зареждане.

Снимка и видео: The Kilowatts

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 5 ( преди 1 седмица )
    Е те и ДВГ автомобилите са били доста скъпи. В началото...
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Гошо ( преди 1 месец )
    Електрическите автомобили са много бързи, с голям пробег, екологични, с най-съвременните технологии. Има само един проблем - точно тези са много скъпи. Когато трябва да се предложи масов електромобил той се оказва със слаб електромотор и малък пробег, подходящ предимно за града. Ще трябва да продадат много премиум електромобили за да избият парите за разработките и чак тогава ще видим истинските конглокенти на масовите автомобили с двг. По мое мнение.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Защото в електродвигателя нямаме ***. Нямаме четки. Има само една движеша се част (ротор) и той се върти от силови полета. Слагаш му 2 керамични лагера и става вечен! Един електродвигател за всичките коли до края на живота и за тези на правнуците. Предният капак се отваря само когато се премества в друга кола.. Добре ли е?
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ти ми обясни как най мощната с-ка е по бърза от ламбовци, ферарита и поршета, е те това ми обясни........! Обяснението е че това задвижване е на светлиннни години от задвижването с ДВГ!
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 месец )
    Да казвам ли кое къде преместих?
  • #1
    4 rate up comment 2 rate down comment
    2x ( преди 1 месец )
    що за глупости, тази кола е нишова и е 2х цената на теслата, да не говорим след 1г идва plaid. Ето ви примерна новина -> Бугати е бърза от Москвич, йеееей