IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Външна фирма ще прави „умно“ окачване за Volkswagen ID.3

Технологията на белгийската Monroe позволява бързо адаптиране към условията на пътя (ВИДЕО)

Един от най-големите производители на амортисьори в света – компанията Monroe, ще снабдява електромобила Volkswagen ID.3 с интелигентно окачване, собствена разработка, похвалиха се от белгийската фирма.


Monroe


Първият сериен електромобил от новото семейство I.D на германската компания беше представен през септември миналата година, а през ноември стартира и производството му в завода на Volkswagen в Цвикау. Благодарение на новото „умно“ окачване, разработено от инженерите на Monroe, новият хечбек ще стане не само по-комфортен, но и по-безопасен.

Представителят на производителя на амортисьори – Хенрик Йохансон, разкри подробности за технологията. Тя представлява полуактивно окачване със система от клапани и електронно управление DriV, която ще помогне на ID.3 по-бързо да се адаптира към условията на пътя и съответно ще облекчи управлението на електромобила.



Създаденото от Monroe окачване разполага с 4 амортисьора, управлявани по електронен път. То включва още специални клапани и блок за управления. Последният получава сигнали, анализира ги и отбелязва промените на пътя пред електромобила, като съответно адаптира амортисьорите към тях. Така водачът се радва на по-висок комфорт и безопасност, като в същото време има възможност сам за задава промени в настройките на окачването.

Снимки: Volkswagen, Monroe

0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 1 месец )
    И Алфа Ромео, Ланчиа имаха подобна система. За моделите 155 и Дедра имам в предвит.
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    88-92 Ford Probe GT (Mazda MX6 GT) бяха с идентична система. Електронни клапани във всеки амортисьор. При потегляне, спиране и завой, втвърдяваха предни, задни или странични амортисьори. А в купето имаше бутон Normal, Soft и Sport и можеше да вози като Майбах или като Вайпър.