fallback

Tesla Model Y е като сглобяван в час по трудово

За защитата на един от радиаторите от капака над него се изпползват дървени елементи и лепенки

Tesla поднесе поредната неприятна изненада на клиентите си, след като се оказа, че компанията използва нетрадиционни методи за фиксиране на отделни елементи в отсека, където е багажникът на Model Y. За това се оплака потребител във форума Tesla Motor Club, който обясни, че колата му струва 55 000 долара, а един от радиаторите е закрепен с дървени подложки и съмнителни като здравина ленти.

От излизането на Model Y на пазара през март тази година заваляха подобни оплаквания, които бяха свързани с лошо боядисване, драскотини по новите каросерии, стърчащи нитове в пасажерския салон, увисващи уплътнения на вратите и т.н.

В случая на клиента на Tesla от щата Джорджия, радиаторът е фиксиран с уплътнения и предпазители, които се слагат на врати и маси, за да не се ударят там малки деца или животни. В случая обаче става въпрос за предпазване на радиатора при затварянето на капака над него. Освен това, тези дървени елементи отсъстват от каталога на Tesla за резервни компоненти и части, но пък се предполага, че те могат да бъдат закупени от всеки по-голям строителен или мебелен магазин.

По-късно стана ясно, че такива дървени предпазители са били използвани и на други екземпляри Model Y, като те явно идват от различни „серии”, тъй като няма съвпадение по цвят и размери. В случая явно важното е да вършат работа.

Снимка: Tesla Motor Club

fallback
  • #21
    Jay ( преди 3 години )
    Я кажете, кои са тези по-качествени и добри алтернативи!? Нещо ми е трудно да проумея колко сте *** и тролести всъщност. На*рахте се да плюете всичко що е Тесла, без хабер да имате въобще от материята. Да, имат нескопосаности в сглобките и пак дефектират по-малко от прехвалените ви премиум марки,за които само бленувате!
  • #20
    Влади ( преди 4 години )
    Абе, хора. А някой сети ли се, че както има найлони по седалките и предпазни стикери по външната част на каросерията, така и това може да е, за да предпази от надраскване и преди експлоатация да се премахва. Чудят се по цял ден, какви глупости да напишат...
  • #19
    младен ( преди 4 години )
    Идеално. Нещо се счупи и близката железария е на помощ на народни цени. Е те такива коли ни трябват, а не като другите - за един бутон или нещо малко яко одрусване.
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Немски завод няма да има.Немците не търсят чужда конглокенция.
  • #17
    Инженер ( преди 4 години )
    Не е постановка. Който се интересува по-подробно има поредица на Munro в youtube, където разглобяват цялата кола. Това е втечнителя на heatpipe системата тук се вижда подробно: https://youtu.be/J-lJI1EFdr4?t=2m37s
  • #16
    Жоро ( преди 4 години )
    Потърсих изображението от статията в интернет. Гугъл го намира само тук в тази публикация...И те така...
  • #15
    Див селяндур ( преди 4 години )
    Тесла, ти за охлаждане на електрониката чувал ли си? Туй чудо като работи отделя бая жега. Не се меси там дето не си в час. И аз съм от село ама гледам да не се излагам много
  • #14
    Див селяндур ( преди 4 години )
    Тойота и БМВ(не че съм голям фен на вторите) вече имат сериозни модели на водород. Е те там е бъдещето. Още повече че НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ПАЗАР НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ, КИТАЙ се обръща към водорода. Ще кажете китайски боклyци не ни трябват,ама да ми каже някой кога за последно си е купил Найк,Адидас или Пума произведени в ЕС или Америка. С останалото е същото. Цената определя. Така че фенове на електричките, това е временно явление. Предпочитам от ДВГ на Водород. С тези технологии няма да е далеч.
  • #13
    Тесла ( преди 4 години )
    Радиатор ама това не е бензинов или дизелов двигател....Лъжа отсекъде
  • #12
    Див селяндур ( преди 4 години )
    Супер е. Все едно гледам укрепването на втория акумулатор на мойта баба лада.(щото с един вижда зор като надуя чалгата) Само дето всичко по нея е от яко железо и побългарено с инженерно влакно(тел). За моите 4 км. на ден върши идеална работа. А ме чуват и у градо. :-) Иначе на море ходя с Москвича. По-корав е и носи сичкия багаж дето ми требва. За 40 г. не ме е оставил никъде. Сега сериозно. Като ги хвалите толкова тия електрички замисляли ли сте за батериите след 10-15г. Къде ги съхраняваме?
fallback
Последни