Съвременните автоматизирани трансмисии са наистина впечатляващи - независимо дали става дума за преселективни апарати като ползваните от концерна VW, или за хидромеханични като онези, влагани от BMW или Jaguar Land Rover. Но въпреки това много класически автомобилни фенове продължават да държат на ръчните скорости - и често биват разочаровани от производителите. .
Испанското издание Motor1 посочи 10 автомобила, при които третият педал отсъства, и това е огромна грешка. При един от тях - Toyota GR Supra, все още има шанс производителят да размисли и да предложи механични скорости, при останалите такава надежда няма.
10 модела, които трябваше да получат механични скорости (ГАЛЕРИЯ):
Възроденото в сътрудничество с BMW японско купе е единственият автомобил в тази група, който има шанс да получи педал на съединителя. Сега Supra се предлага с редови турбомотор с 6 цилиндъра и 340 к.с., свързан с 8-степенна хидромеханична трансмисия - същата като в BMW Z4. Предстои обаче излизане на версия с 2,0-литров двигател на BMW, като се очаква, че тя ще бъде и с механични скорости.