Сега BMW 8-series е имиджово купе, чиито продажби поставят S-класата с две врати в лошо положение. През 90-те години на миналия век обаче нещата са различни. За 10 години продажби на E31 са купени само 30 000 бройки и повечето от тях отиват в гаража на колекционери. Има обаче сръчни хора, чиито ръце ги сърбят да набутат нещо голямо и диво в двигателния отсек на 8-series. Ето някои от най-щурите "осмици" в историята.
Най-откачените "осмици" на BMW (ГАЛЕРИЯ):
Прототипът M8
През 2010 г. самата BMW разкри таен прототип M8, разработен през 90-те за конкуренция с Ferrari. Старият двигател е заменен от 6-литров V12 (S70 / 1), чийто брат е двигателят на McLaren F1. Задните седалки са изхвърлени, вратите и калниците направени от карбон и M8 започна да тежи 1443 кила. Дори е лишен от прибиращите се фарове! В комбинация с 550 коня и ръчна скоростна кутия купето може да ускори до 320 км/ч ... но проектът е спрян. Просто няма на кого да се продава. Вместо по пътищата на Монако, M8 отиде в хранилището, където прекара 20 години.
През 2010 г. самата BMW разкри таен прототип M8, разработен през 90-те за конкуренция с Ferrari. Старият двигател е заменен от 6-литров V12 (S70 / 1), чийто брат е двигателят на McLaren F1. Задните седалки са изхвърлени, вратите и калниците направени от карбон и M8 започна да тежи 1443 кила. Дори е лишен от прибиращите се фарове! В комбинация с 550 коня и ръчна скоростна кутия купето може да ускори до 320 км/ч ... но проектът е спрян. Просто няма на кого да се продава. Вместо по пътищата на Монако, M8 отиде в хранилището, където прекара 20 години.