Сега BMW 8-series е имиджово купе, чиито продажби поставят S-класата с две врати в лошо положение. През 90-те години на миналия век обаче нещата са различни. За 10 години продажби на E31 са купени само 30 000 бройки и повечето от тях отиват в гаража на колекционери. Има обаче сръчни хора, чиито ръце ги сърбят да набутат нещо голямо и диво в двигателния отсек на 8-series. Ето някои от най-щурите "осмици" в историята.
Най-откачените "осмици" на BMW (ГАЛЕРИЯ):
Koenig-Specials KS8
През деветдесетте години обаче все пак се появява "суперосмица". Нейното име е Koenig-Specials KS8 и само очите на собственика, погледнал под капака, могат да се разширят повече от нея. Моделът има V12 двигател от 850CSi с компресор, който довежда мощността до 510 кончета. Максималната скорост е 310 км/ч - не много по-ниска от M8. Трудно е обаче да се очаква друго от Koenig.
През деветдесетте години обаче все пак се появява "суперосмица". Нейното име е Koenig-Specials KS8 и само очите на собственика, погледнал под капака, могат да се разширят повече от нея. Моделът има V12 двигател от 850CSi с компресор, който довежда мощността до 510 кончета. Максималната скорост е 310 км/ч - не много по-ниска от M8. Трудно е обаче да се очаква друго от Koenig.