За милиони KISS е страхотна рок група, но също така и абревиатура на едно от първите послания, които научават студентите, учещи за инженери: Keep it simple, stupid. На легендарния създател на Lotus Колин Чампън пък принадлежи еволюцията на тази фраза: Simplify, and add lightness – формула, която се спазва и до днес от британската компания.
Но понякога шефовете на успяват да обуздаят полета на мисълта на подчинените им инженери и на бял свят се появяват автомобили, в които са постигнати страхотни инженерни висоти. Обикновено става въпрос за коли, които се представят страхотно на пътя, но пък са безумно сложни, трудни и скъпи за поддръжка и ремонт.
Пет от най-сложните инженерно автомобили (ГАЛЕРИЯ):
R34 се появи с нов 2,6-литров двигател с мощност 280 конски сили, като според различните легенди това е била горната граница на мощността, уговорена от японските компании с джентълменско споразумение или пък се очаквало това да е горната граница на мощността на състезателните коли в SuperGT шампионата.
Всъщност, моторът на R34 е създаден с огромен потенциал и възможност да понася сериозни натоварвания. В Nissan са били наясно, че R34 ще се развива като състезателна кола и затова голяма част от компонентите, както и двигателят, са много по-здрави и издръжливи от необходимото. Затова и тунинг компаниите с лекота водят 600 конски сили от този двигател, дори 800 с още една турбина.


1