За милиони KISS е страхотна рок група, но също така и абревиатура на едно от първите послания, които научават студентите, учещи за инженери: Keep it simple, stupid. На легендарния създател на Lotus Колин Чампън пък принадлежи еволюцията на тази фраза: Simplify, and add lightness – формула, която се спазва и до днес от британската компания.
Но понякога шефовете на успяват да обуздаят полета на мисълта на подчинените им инженери и на бял свят се появяват автомобили, в които са постигнати страхотни инженерни висоти. Обикновено става въпрос за коли, които се представят страхотно на пътя, но пък са безумно сложни, трудни и скъпи за поддръжка и ремонт.
Пет от най-сложните инженерно автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Днес моделът, с който беше съживена Bugatti се смята за шедьовър по отношение на представянето на пътя и дизайна. VW Group купи правата върху марката Bugatti през 1998 година, като последваха дълги години развитие, тестове, отказ от W18 двигателя и т.н. Но дори и при цена от 1,7 милиона долара, Bugatti продаде всеки един Veyron на загуба.