IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Пет автомобила, с които инженерите се престараха

От Audi A2 до Bugatti Veyron - страхотни, но и много сложни модели

За милиони KISS е страхотна рок група, но също така и абревиатура на едно от първите послания, които научават студентите, учещи за инженери: Keep it simple, stupid. На легендарния създател на Lotus Колин Чампън пък принадлежи еволюцията на тази фраза: Simplify, and add lightness – формула, която се спазва и до днес от британската компания.

Но понякога шефовете на успяват да обуздаят полета на мисълта на подчинените им инженери и на бял свят се появяват автомобили, в които са постигнати страхотни инженерни висоти. Обикновено става въпрос за коли, които се представят страхотно на пътя, но пък са безумно сложни, трудни и скъпи за поддръжка и ремонт.


Пет от най-сложните инженерно автомобили (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 3 ( преди 2 месеца )
    Най-голямата глупост, която се виждал, е всяка сутрин в огледалото
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тука ако няма поне по 1 статия за Ламбо или Бугати на ден, естествено премеом ВАГ, няма да е ден...
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Еми за милиони и аз бих очаквал от стъклата ми да не се запотяват...
  • #8
    5 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 2 месеца )
  • #7
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    От изброените тук, наистина много инженерна мисъл е вкарана само във Вейрон и Фаетон. Помня че от Топ Гиър пробваха една от иновациите да видят действително ли Файтон е направен така, че стъклата му никога да не се запотяват. Вкараха голям чайник с вряла вода от чучура излизаше пара все едно бе локомотив, цялото купе се изпълни с гъста пара и познайте, стъклата наистина не се запотяваха, Джерами направо си облещи очите.
  • #6
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До 5 ( преди 2 месеца )
    Ами пробвай да ремонтираш ударен панел на А2 с стандартните тенекеджийски методи да видиш кое му е сложното!
  • #5
    20 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Очаквах да прочета нещо конкретно за сложността на всеки един модел. Така и не разбрах кое му е сложното на А2 , обикновенна кола с 4 гуми и още толкова врати , подобно на хиляди други
  • #4
    14 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Стандартното А2 не е кой знае колко икономично. Икономичната версия е жестоко орязана – понижена мощност, намален резервоар, изхвърлени екстри, само с цел от Ауди да се бият в гърдите, че са направили нещо. Вейрон също е доста безсмислен напън, освен че има ПР ефект сред не много умни групи хора. За Файтона пазара си каза думата. Наивно е да мислиш, че с народна марка ще конглокираш премиум марка. Най-много някой в Перник да получи оргазъм.
  • #3
    15 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    A2 e най- голямата глупост, която съм виждал. Прилича на кофа за ***. Пълна гавра с Ауди
  • #2
    21 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    От ВАГ пак са превели 5 лева по сметката. Вейронът ако е шедьовър за каране, не знам тогава един макларън или едно 458 Италия какво са?