Около 73% от американците използват автомобилите си, за да се измъкнат от хората, с които живеят. Такива данни бяха публикувани от британската компания OnePoll, специализирана в онлайн и мобилни анкети.
В проучването, направено по поръчка на TrueCar, участваха 2000 американци, които притежават или наемат автомобили. Над една трета от анкетираните казват, че по време на карантината покрай пандемията от Covid-19 използват колата си като място за бизнес или лични телефонни разговори (37%), а 32% превръщат шофьорското място в пълноценен импровизиран офис.
Две трети от американците споделят, че мислят за колата си като за приятел и дори плачат, когато трябва да се разделят с нея. Освен това всеки седем от десет (69%) смята автомобила за продължение на дома и част от семейството. Други 35% от анкетираните казват, че кръщават колите си с имена като Бетси, Бърта, Бъмбли, Чели, Доктор Бен и Фалкън.
Изследователите отбелязват, че средно американците сменят автомобилите на всеки шест години и през това време успяват да се привържат към тях. Така например, две трети от анкетираните твърдят, че са преживели най-незабравимите моменти от живота си в автомобила. За 42% от анкетираните колата е била мястото на първата им целувка, а двама на всеки петима са я използвали, за да направят предложение на партньора си. 37% от анкетираните казват, че за тях автомобилът е бил мястото, на което са разбрали за повишение в службата, а 38% са си намерили работа именно благодарение на колата.