fallback

20-те най-продавани премиум модела в Европа

Mercedes, BMW или Audi... или може би Tesla?

Дълги години голямата германска тройка - Mercedes, BMW и Audi - убедително държи лъвския пай от продажбите в премиум сегмента в Европа. Но ще оцелее ли тази традиция след коронавируса и при все по-масовата електрификация? Имат ли шанс Tesla или другите по-малки конкуренти да се наместят на върха? След като разгледахме 20-те най-продавани масови модела автомобили в Европа, нека сега видим данните на JATO Dynamics и за по-високия сегмент на пазара.

20-те най-продавани премиум модела в Европа (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #19
    Шафьор Мънтинелов ( преди 4 години )
    Отначало се зачетох... Пък после си викам : Това даже не мога да си мечтая за него, та камо ли да го купя.Това е за вас богаташите... Айде да сте живи и здрави
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Фалшиа класация! Нарочно не са включили Рено, защото ще ги помете! Много сълзи ще има от германската тройка.
  • #17
    Гост ( преди 4 години )
    До 13. Аз съм написал, че не може по-голям от 5 цилидров, така че примерът с А3 не го разбирам. VR6 на VW е определено странен двигател направен за да може да се разположи напречно. Според мен може да се приеме, че 6 цилиндровите напречни са изключение (аз за друг освен VW VR6 не се сещам)
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    Be ot koga Volvo e premium??????
  • #15
    до 14 ( преди 4 години )
    О да това е безумно да броиш 50к стартово за 3 цилинцъра базов модел. При положение че за 60к говорим за хот хечове по 250-300 коня макар и без лъскава емблема
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    BMW серия 1, Мини, кви премиуми са тва бе, я слезте на земята, само парите са им големи на тези недоразумения, щото разно празноглави тъ-панари се натискат да ги купуват
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    A3 също е на MQB пък RS3-ката има 5 цилиндровия двигател. Предните Пасати имаха V6-***. Те и премиумите в по-ниските нива често са смях откъм двигатели - Мерцедес С200 - 1.3. Иначе конкретно Пасат и 508 доста затвориха разликата между среден клас и премиум клас. Отделно като цяло дори по-евтините коли дръпнаха доста на фона на 3-ка и С-класа отпреди 7-8 години. Освен че премиума има опция за голям двигател (но и без това всички взимат 2.0 дизел) с друго не водят.
  • #12
    Гост ( преди 4 години )
    До 11. Трудно е да се каже какво е "премиум", но според мен това е колко голям двигател може да се сложи в серията. Напр. в Пасат по голям от 5 цилиндровия не може да се сложи - той е на платформата MQB и двигателят е напречен и е с предно/4х4, докато в Е класа може да се сложат 6 и 8 цилиндрови и двигателят е надлъжно разположен. Иначе си прав - дори и в новите модели ако сравним мин. Е с макс. Пасат е спорно защото има и Е с R4 двигател
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Шефът ми има Е-клас(10-амдишма) с навигация, Xenon и толкоз, аз преди 3години си купих 5-годишен Пасат комби с кожа, подгряване,клима, нави, 17-ки ниско профилни... коя е по премиум?
  • #10
    Гост ( преди 4 години )
    До 9 - А какво е 7 серия след като и 3, 4, 5, 6, 7, 8, Х3, Х4, Х5, Х6, Х7, Z4 серия са на CLAR платформа. Същото е и при Mercedes - C, E и S са на MRA, а при Audi - A4, A5, A6, A7,A8, Q5, Q7, Q8 са на MLB
fallback
Последни