С изключение на някои наистина нишови производители, като Pagani или McLaren, днес всички марки трябва да разширят моделната си гама, за да останат в играта. Често това означава предлагането на по-големи модели, главно кросоувъри и всъдеходи, дори от тези брандове, специализирани досега само в създаването на спортни автомобили. Преди SUV треска седаните също бяха изкушение за множество премиум марки. Всъщност, Porsche пусна на пазара Panamera, а Aston Martin вкара в битката модела Rapide. Motor състави списък на 5 концептуални автомобила с четири врати, които бяха на път да влязат в производство, но не се качиха на поточната линия.
Кои са тези 5 седана - в галерията:
За съжаление обаче, разходите и дизайнерските проблеми доведоха до изоставяне и възобновяване на проекта двадесет години по-късно, благодарение на новите взаимоотношения с Volkswagen Group, които доведоха до появата на Panamera.