IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Осемте най-големи мита за газовите уредби

На газ е напълно екологично, много по-евтино и удължава живота на двигателя - вярно ли е това?

България е един от най-добре развитите пазари за газови уредби в Европа - четвърта по брой на газстанциите (за пропан-бутан) и първа по тяхната гъстота. По данни на МВР към юли 2020 по пътищата се движат общо 330 182 автомобила на пропан-бутан и компресиран природен газ. И въпреки това около газовите уредби витаят немалко всеобщи убеждения, които не отговарят съвсем на фактите. Газът е напълно екологичен; газът удължава живота на двигателя; колата на газ е подвижна бомба - нека видим какво всъщност се крие зад "нещата, които всички знаят".
  
  
8-те най-големи мита за газовите уредби (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #30
    70 rate up comment 13 rate down comment
    Maxx_mad ( преди 3 години )
    Чета и не вярвам на ушите си !!!Знаете ли че, октановото число на газта е 106 ???Знаете ли че, ако газовата уредба е настроена както трябва колата върви повече отколкото на бензин ?Като заключение : Комплекси, комплексари и комплексарщина !!!
  • #29
    44 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Холандците са легендарно стиснати, и освен това плащат най-скъпия бензин в Европа
  • #28
    53 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Вижте бедните холандци как слагат АГУ Принс за 4000 евро. Вижте им стандарта на живот и вижте нашия.
  • #27
    59 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    АГУ в подземен паркинг са забранени само в държави управлявани от тикви. В Германия са разрешени от 1980та година. Правете си изводи за дойчовците и за бае ти ***.
  • #26
    82 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    LPG и CNG са просто вид гориво. Ако двигателя е ок с тях и уредбата е монтирана законно и качествено само прocт кoмплeксар може да твърди че е тъпо да караш на тях
  • #25
    48 rate up comment 1 rate down comment
    до в221 ( преди 3 години )
    9-10 хил км на година дори за България е малък към среден пробег. Аз карам 8-9к на година и на всички обяснявам, че карам малко. Какво да кажат тези които правят по 30+к на година.
  • #24
    65 rate up comment 6 rate down comment
    Някой си ( преди 3 години )
    Не е смешно да караш премиум на газ, смешно е с премиум да заредиш за 10 лева.
  • #23
    57 rate up comment 10 rate down comment
    Nissan Leaf 1 ( преди 3 години )
    На мен пък ми е смешно премиум да е дизел и да трака като ярмомелка. И да чади отзад пушилка. Иначе с колата от подписа за година съм навъртял 19000 км и съм спестил 4000 лева за гориво. В публичната мрежа имам зареждане за 50 лв, останалото е от вкъщи. 4000 са две семейни почивки и то какви - ски, сноуборд, сърф и джет. Пък вие си се лайте един-друг кой е по-по-най ***. Аз ще ви кажа: най-големият *** е който одумва и коментира другите за неща, дето ИЧ не му са работа!
  • #22
    58 rate up comment 5 rate down comment
    LC ( преди 3 години )
    Изобщо не ми дреме, ако мога и на вода да карам ще го направя, две коли имам и двете са с газови инжекциони, карам доста и икономията е впечатляваща. Дотолкова че сервизното обслужване на автомобиле се покрива, което показва че си струва. Ако навъртах по 3-4000 на година то тогава става безсмислено.
  • #21
    45 rate up comment 16 rate down comment
    dsada ( преди 3 години )
    най лошото е че колите понякога дето гледам, заради това че нямат газ, след 2 дена ганйо насажда газовата и вдига цената с 2 бона, и общо взето вече ако искам кола ще си купувам от чужбина защото тука не може да се намери бензинова кола дето да не е насрана с газ