IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Осемте най-големи мита за газовите уредби

На газ е напълно екологично, много по-евтино и удължава живота на двигателя - вярно ли е това?

България е един от най-добре развитите пазари за газови уредби в Европа - четвърта по брой на газстанциите (за пропан-бутан) и първа по тяхната гъстота. По данни на МВР към юли 2020 по пътищата се движат общо 330 182 автомобила на пропан-бутан и компресиран природен газ. И въпреки това около газовите уредби витаят немалко всеобщи убеждения, които не отговарят съвсем на фактите. Газът е напълно екологичен; газът удължава живота на двигателя; колата на газ е подвижна бомба - нека видим какво всъщност се крие зад "нещата, които всички знаят".
  
  
8-те най-големи мита за газовите уредби (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #64
    52 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    20г карам на газ. Ако имах проблеми дали щях да продължавам. Всеки си прави избора разбира се.
  • #63
    37 rate up comment 2 rate down comment
    Иван Марином ( преди 3 седмици )
    Ако колата е на газ течна фаза без бензинов резервоар , а произведена само на газ то нещата са коренно различни и горната е напълно безмисленна Киа и Хюндай го правят от 10г. сега и Фиат и Фолсваген също тепърва ще ги произвеждат.За повече информация посетете този линк , на автора на статията също го препоръчвам за да не пише получава истини.
  • #62
    46 rate up comment 3 rate down comment
    ukok ( преди 3 седмици )
    Тесла че си купим и пак че краднем нафта. Който няма от къде да земе крадена нафта кара на газ. Те тава е.
  • #61
    53 rate up comment 4 rate down comment
    Газар ( преди 3 седмици )
    Почти всеки, каращ на газ, се е сблъсквал с дразнещи технически проблеми. Не държи обороти, не пали, не върви, гори много. И то все са "дреболии" и "консумативи", а не "истинска повреда" - въздушно филтърче, кабели на свещи, мембранки, откачена тръбичка, откачено кабелче, поредна фина донастройка от поредния най-голям майстор. Поредното "само ей-това да оправим и ще е безгрижно като на бензин".
  • #60
    40 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    "То ако беше много хубаво, всички коли щяха да са на газ......" хахахаахха да бе, световния пазар се влияе от това, кое е най-хубаво за природата....
  • #59
    35 rate up comment 0 rate down comment
    Кирил Андонов ( преди 3 седмици )
    Има ли в кюстендилска област спецализиран сервиз за проверка и ремонт на метанови уредби защото колата е фабрично произведена на бензин и метан Благодаря предварително за всяка информация
  • #58
    43 rate up comment 2 rate down comment
    Maraguniz ( преди 3 седмици )
    Това с горенето на масло е пълен фейк
  • #57
    39 rate up comment 1 rate down comment
    Maraguniz ( преди 3 седмици )
    Това с горенето на масло е пълен фейк
  • #56
    41 rate up comment 1 rate down comment
    Maraguniz ( преди 3 седмици )
    Прочетат какви ли не *** коментари!Вече 22год.съм активен шофер.Двадесет от тях на бензин.Захващам трета на газ.Говоря за газов инжекцион,не карбуратор.Обслужването си заслужава.За два месеца имам над 3500км.Да смених испарителя и ботилката,щото е седем годишна и не си заслужава прегледа.Говоря за др.автомобил не този който погребах на бензин.При правилно обслужване в качествен сервиз всичко си е ок!Много съм доволен от финансова страна,а и не намирам разлика във вървене и горене.
  • #55
    45 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    То ако беше много хубаво, всички коли щяха да са на газ. Като за хора които не карат много като мен си е ок на бензин, ако сте такси или карате по 25к на година разликата ще е огромна.