fallback

Audi S8 се оказа по-бързо от обявеното

Тестове на спортния седан показаха впечатляващи резултати (ВИДЕО)

Германският спортен премиум седан Audi S8 предлага прекрасна динамика благодарение на мощния си силов агрегат. Блогърите от YouTube-канала CarWOW проведоха изпитания на автомобила, като измериха времената за ускорение от 0 до 100 км/ч и до 100 мили в час, както и за изминаване на 1/4-миля. Резултатите се оказаха впечатляващи.

Под капака на автомобила е поставен 4,0-литров V8 двигател, който развива 571 к.с. и 800 Нм. Още в базовата си версия Audi S8 получава система за задвижване на четирите колела и активен диференциал, а единственият проблем при бързото ускорение е теглото на седана - 2400 кг.

Въпреки това, резултатите се оказват по-добри от обявените от производителя. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,25 секунди, което е с 0,55 секунди по-бързо от заявения от Audi показател. Времето за достигане на 100 мили в час от място е 8,09 секунди, а 1/4-миля се изминава за 11,52 секунди.

По този начин спортната версия на новото A8 се оказва достоен конкурент дори на някои суперколи, предлагани на пазара.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Както някой много точно беше коментирал, колата е много удобна за возене но просто не става ако търсиш удоволствие от шофирането. За А8 това не е проблем защото е лимузина и главната и цел е да е удобен крузер. Но S8 прави заявка за спортен седан и просто е много слаб в тази категория сравнено с бмв и амг.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Carwow не бяга ли ревюта на коли за меки мъже?
  • #8
    Георги ( преди 4 години )
    Хора,не знам какво Ви става когато се качи някоя статия за Ауди, толкова завист,яд и прочие.. Скачайте сега и ми обяснявайте как не Ви се кара S8 ,защото "нямам желание" много "богата" нация..не се впечетлява от коли за 200к+ лв.Другите стари лаври за Куатро,усещане и прочие от какво Ауди са?Знаете ли колко вида Куатро се предлага в различните модели на марката...предполагам,че и R8 недозавива и е кофти за каране..*** ,защо ли ги купуват тези Аудита,да им се чуди човек..
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Не се карат добре защото quatroto е с fwd bias и усещането при управление е като на кола с предно.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Е тая средна стойност от 95г няма да я постигнеш с коли отделящи по 400г.Освен това имат други С и РС модели дето не отделят по 65г че да компенсират.Вярно че имат един Е трон ама само с един модел трудно а ако смятаме цялата група ВАГ то там Бентли Ламборгини Порш и тн.Едва ли покриват много много.Та това съм искал да кажа
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    За миг помислих, че това е БМВ.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    А дали завива?
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Аз не виждам смисъл от занижаване на характеристики освен покриване на някакви изисквания иначе за какъв ще го правят.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    "А изцепката за 95гр. емисии дори няма да я коментирам, това са осреднени емисии, естествено че това ще има по-високи такива. Това да не ти е спънат, грозен Приус, който нито върви, нито завива."По темата 95г емисии нещата при Ауди наистина са шменти капели. Правят автомобили които са плъг-ин хибриди които могат да изминат 30 км на ток при бавно каране и това им стига за да отчетат 50-60г емисии на автомобил от 2-2,5 тона с по 500 коня. Но това не омаломажава фактът, че S8 е отлична кола ...
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Нормално данните се занижават за да се покрият еко изискванията за отделен СО2.На всеки е ясно че няма как тези мощни тежки коли да покриват изискванията от 95г/км.Едно Клио с 3 цилиндъра прави над 100 какво остава за тези лимузини които са над 400.
fallback
Последни