IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко всъщност харчат най-популярните електромобили

Независими тестове показват съществени разлики между официалния пробег и реалния

Към момента Tesla е абсолютния лидер като пробег на нейните модели на пазара на електромобили, поне докато не се появят машините на Lucid Motors. Новият американски производител обещава показател в рамките на 830 км са седана си Air, но той ще бъде представен на 9 септември, а стартът на продажбите му е насрочен за средата на 2021 година.rs може и да напишат нова глава в историята на превозните средства, задвижвани на ток, 

Според официалните данни Tesla и нейният Model S са начело като обхват с едно зареждане на акумулатора, изчислено по тестовия цикъл WLTP. Резултатът на луксозния седан е 610 км. Какво обаче се случва в реалния живот? На този въпрос дават отговор експертите от Auto Plus, които лично решиха да проверят пробегът на всеки един от електромобилите в Топ 10. И резултатите от изпитанията им, които бяха проведени на полигон край френското градче Есон, показаха доста любопитни резултати.

Топ 10 на електромобилите с най-голям пробег според Auto Plus:

0 от 500
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 19 ( преди 3 години )
    А Тесла ще измине 3 пъти повече разстояние за едно и също време в Западна Европа в сравнение с Източна! Защо? Сами се сетете!
  • #19
    12 rate up comment 5 rate down comment
    До 19 ( преди 3 години )
    Да не ти пиша, че в час пик сигурно и под 10 не можеш да паднеш, защото колата работи повече на обороти и на първа!
  • #18
    19 rate up comment 3 rate down comment
    До 19 ( преди 3 години )
    Гледай сега! Значи да ти кажа, София - Виена го караш веднъж в годината, освен ако не си шофьор! Останалите дни от годината, караш градско в които разхода не ти пада по-малко от 7-8 на 100! Ако сложим и зимно време загряване на място, разхода не ти е 5 на 100! Ок? Така, че ги забрави тези 5 на 100. Това ти е разхода на дълъг път, където нормалния човек който ходи всеки ден на работа, не го кара. Всеки ден се кара по 5-10 километра до работа, като тогава не постигаш разход 5 на 100!
  • #17
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До #11Мда, ела сравни пробега с моята и нейните 70 л нафта. Разход при 90км/ч е под 5София - Виена с резервоар, остава и за още 100-150 км, а там е 90% магистралаС теслата мираж
  • #16
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Така и не разбрах "колко харчи"?
  • #15
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Те и на ДВГ производителите дават един разход гориво, ама реалния е доста повече литри.
  • #14
    11 rate up comment 1 rate down comment
    До14 ( преди 3 години )
    Сега проверих, разстоянието се взима за 7часа и 4 минути с един стоп в Сарагоса, на Суперчаджър! Ееееее, а щяхме два дни да пътуваме, ако не напиша!
  • #13
    12 rate up comment 4 rate down comment
    До 14 ( преди 3 години )
    Къде няма зарядни? Влез и виж колко са зарядните на Тесла! Това разстояние от 600 километра ще се вземе точно с една почивка от 20 минути за дозареждане! Останалото е тролене!
  • #12
    6 rate up comment 7 rate down comment
    пепи ( преди 3 години )
    90 километра в час . Че те камионите се движат с толкова ??? И ако трябва да взимаш Мадрид Барселона ко правиш.Нема Ел станции.600 километра магистрала през планински терен.Платото на Испания е далеч от представите за плажове и топло време.Значи този маршрут ще го взима два дена.
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    То си има класация, ама не е тази или превода е сгрешен. Първа е Модел 3 153Wh/km, следвана плътно от два Хюндая Ioniq 153Wh/km и Kona 154Wh/km. Да разсеем малко и немската пропаганда, в същата класация Ауди Etron 55 237Wh/km.