IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ram TRX стана най-мощният и бърз сериен пикап в света

Двигателят Hemi V8 6.2 развива 712 коня и 881 Нм, цената на модела е близо 72 000 долара

Fiat Chrysler Automobiles показа официално инферналния Ram 1500 TRX и на Ford F-150 Raptor (462 коня и 690 Нм) изведнъж се оказа някак си слабичък. Компанията обяви, че пикапът е най-мощният и бърз сериен модел в сегмента.


Ram TRX


Ram TRX получи двигател Hemi V8 6.2, познат от серията Dodge Hellcat, който развива невероятните 712 к.с. и 881 Нм! Ускорението до 100 км/ч с 8-степенната автоматична скоростна кутия отнема 4,5 сек, от място до 160 км/ч пикапът набира за 10,5 сек, а разстоянието от четвърт миля (402 м) Ram TRX взима за 12,9 сек. Максималната скорост е 190 км/ч.

Топ версията от семейството на Ram 1500 се отличава с кожена тапицерия на седалките, табло и панелите на вратите с червен шев и вложки от Alcantara на централния подлакътник, волана и вратите. Списъкът с оборудване включва 6 въздушни възглавници, мултимедия с 12-инчов дисплей и навигация, 900-ватова аудио система Harman Kardon с 19 високоговорителя и камери на 360 градуса. Пикапът е станал по-широк с 20 см в сравнение с обикновената версия, а предната и задната следа - с 15 см. Товароподемността му достига 594 кг, като може да тегли ремарке с тегло до 3,67 тона.



8-цилиндровият двигател е получил двуканална система за всмукване: въздухът влиза в бокс с обем 29 литра поравно от въздухозаборниците в предния капак и от решетката на радиатора. Сложна система за филтриране на входящия поток задържа не само мръсотия, но и вода, за която е осигурен дренаж. Двата филтъра са най-големите в сегмента, като общата им повърхност достига 0,18 квадратни метра!

В сравнение с другите версии, Ram 1500 TRX има подсилена стоманена рама с мощни хидроформовани предни елементи. Окачването е ново: отпред е двуточково, а отзад - многоточково, като върху задните връзки е фиксиран непрекъснат мост Dana 60 с електронно заключване на диференциала. Ходът на окачването е увеличен с 40% в сравнение с конвенционалните версии на Ram 1500 и сега надвишава 330 мм. Просветът е увеличен до 300 мм (+51 мм), а пикапът може да премине през вода с дълбочина до 813 мм.

Производството на Ram 1500 TRX вече започна в  вече е започнало в завода в Мичиган, а дилърите приемат поръчки. Първите бройки ще бъдат доставени на собствениците им в последното тримесечие на 2020 година. В САЩ цената на модела е 71 690 долара, което е с 13 555 повече от Ford F-150 Raptor със същата двойна кабина. На клиентите се предлага и версията Launch Edition срещу 90 265 долара. Тя се отличава с цвета си Anvil Grey и топ оборудване, като от нея ще бъдат направени 702 бройки (колкото е мощността на пикапа по американската спецификация).

Още снимки на модела - в галерията:

Снимки и видео: FCA

0 от 500
  • #3
    10 rate up comment 0 rate down comment
    kvy ( преди 6 месеца )
    Но ако беше нещо немско, нямаше да го критикувате. Ламбо, Бентли и другите подобни джипове да не ми да горят по малко?
  • #2
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Стига вече с това глобално затопляне. Дори най-левичарските учени почнаха да го наричат климатични промени.... И никой все още еднозначно не е доказал, че това е в резултат от човешката дейност. Да не би затоплянето след последните ледникови епохи да се е случило заради дизела? Преди 100000 години?!
  • #1
    3 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 6 месеца )
    Източното крайбрежие на САЩ ще пострада най-много от глобалното затопляне (в техният случай ще се получи локално застудяване), и това не е много далеч напред във времето (30-50 години макс, ако нещата се развиват със сегашните темпове). Та дотогава ще правят подобни безумия и ще си крият главата в пясъка, а после ще ги изхвърлят на бoклука и ще започнат да купуват ел. коли или такива на водород. Важното е да се произвежда както се казва.