IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

5 причини, поради които автомобилът харчи повече

Ако обръщате внимание на тези неща, със сигурност ще спестите гориво

Защо автомобилът от време на време започва да харчи повече гориво и кой е виновен за опустошаването на резервоара? Излъгали са ни на бензиностанция при зареждане или е време за посещение в сервиза?

Тези въпроси си задават доста шофьори, които отчитат, че колите им харчат повече от обикновено. Дори в държавите с евтино гориво хората не са склонни да плащат повече от необходимото, още повече, че навиците им зад волана, както и маршрутите, по които минават всекидневно, не се променят.

Изданието Autovaux.co.uk се обърна към експерти, които трябваше да обяснят на какво най-често се дължи повишеният разход на гориво, забелязван както при бензинови, така и при дизелови автомобили. Те посочиха 5 причини, свързани с техническото състояние на превозното средства, които влияят на неговия „апетит“ за гориво.


5 причини автомобилът да харчи повече (ГАЛЕРИЯ):



Снимки: Autovaux, Carsweek

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Готин ( преди 3 месеца )
    Основната причина (когато всичко друго е наред) е моментът на запалване. Новите автомобили, въпреки компютърното управление нямат подходящо ъгъл на запалване. Електрониката чете данни от датчиците и коригира на база комплекс от данни. Това обаче не е панацея. Истината е синият пламък в горивната камера. (Говоря за бензиновите двигатели)
  • #11
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да смазват се но спирачните апарати...т.е всички движещи се елементи на апарата но в никакъв случай спирачните дискове или барабани
  • #10
    22 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Пропуснали сте най-важната причина - ако зад волана стои див селянин
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Anonimen ( преди 3 месеца )
    Часта за спирачните дискове е вярна поне на 90%. И да има специална смазка за дискове която се води керамична. И не, не всички нови дискове се мият, повечето са със тази специална смазка, която предотвратява първоначалното изпичане на феродото на накладките! А за почистването на спирачната система по важно е водачите на спирачните апарати да се почистят и смажат, ако го позволява, ако не се подменят. Това е от личен опит от моя автомобил. След подмяна на сп.апарати разхода падна с около 2 литра
  • #8
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Опа ( преди 3 месеца )
    Защо Tupomer е цензурирана дума? Да не би Петърчо нещо да се обижда от нея?
  • #7
    10 rate up comment 3 rate down comment
    shvaben ( преди 3 месеца )
    До #6: И аз съм на мнение, че има много състезатели по улиците, които карат само на газ/спирачка и разхода на гориво не ги притеснява стига да са първи на следващия сфетофар.
  • #6
    17 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    По мои наблюдения доста народ кара само газ/спирачки/газ/спирачки и изобщо не жалят ама никак, явно разхода не е голям фактор.
  • #5
    31 rate up comment 4 rate down comment
    Василев ( преди 3 месеца )
    То бива невежество,но чак пък толкова. Не дай си боже. Представете си, че някой с акъла на автора реши да си смаже спирачните дискове (барабани). Превръща се в истински " камикадзе ".
  • #4
    42 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    При изречението за дисковете спрях да чета. Вие сериозно ли...?!? Преписвача на тази статия, ще ти разкрия една тайна. Новите спирачни дискове преди монтаж се почистват с обезмаслител. А сети се защо.
  • #3
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Цеко ( преди 3 месеца )
    посочения английски уебсайт е за продажби на части, не успях да открия оригиналната статия; търся я да видя дали препоръчват смазване на дисковете :Д