fallback

10-те най-чести измами при "новия внос"

Твърде лъскава боя, тапициран волан, измит двигател - признаците, че трябва да сте нащрек

Много хора, решили след дълго търсене на употребяван автомобил у нас да сверят цените с обявите в германското Mobile, остават доста изненадани: едни и същи коли са по правило с 10-15% по-скъпи в Западна Европа, отколкото у нас. Откъде тогава идва печалбата на автотърговците от Горубляне или Дупница? Нима те са алтруисти, работещи на загуба, само и само да имаме достъп до автомобил?           Ни най-малко. Простото обяснение е, че т. нар. "нов внос" у нас се състои в голямата си част от автомобили, които не биха могли да бъдат продадени на Запад. Те са или т. нар. fleet cars с огромен пробег, или, най-често, са претърпели сериозни аварии или природни бедствия, и застрахователите са ги отписали. Не е тайна, че цената на монтьорския и бояджийския труд е значително по-висока в страни като Германия, Италия и Швейцария, и често да се ремонтира силно повреден автомобил излиза на застрахователя по-скъпо, отколкото просто да го бракува и да изплати обезщетение. После този бракуван автомобил се озовава в гараж в някое българско село, където обиграни вече майстори му придават търговски вид. Но много от повредите, довели до бракуването му, остават скрити от купувача. Ето десет трика, използвани най-често от търговците, за да прикрият недостатъците на "стоката".       10 популярни трика в Горубляне и Дупница (ГАЛЕРИЯ):

      Какъв е изводът от всичко това? Че когато човек купува употребяван автомобил, никога не може да е напълно сигурен в него. Дори и на големите автопазари е напълно възможно да намерите и читава кола, както и почтени продавачи. Но все пак шансовете ви се повишават много, ако купувате от първи собственик и със сервизна история. Заслужава си да направите и една диагностика в доверен сервиз. И най-вече не забравяйте най-важното: на нашия пазар няма уникални автомобили. Ако сте харесали кола, но нещо в нея или в продавача ви смущава, просто продължете нататък. Предлагането е по-голямо от търсенето и рано или късно ще намерите нещо, което да ви устройва напълно.    

 

fallback
  • #8
    разбирача n4 - продъ ( преди 4 години )
    Може колата да е на 70 000 км реално, ако първият собственик е използвал два от прочутите "удължени сервизни интервали" и е сменял масло на по 30 000 км, си дотам
  • #7
    разбирача n4 ( преди 4 години )
    Виждам, че всичко ти е ясно, освен нещата, дето не са. От вина можеш да научиш единствено километража при последната инспекция в оторизиран сервиз - а даже и на запад много малко хора си поддържат колите в оторизиран сервиз след изтичане на гаранцията. Тоест за една 10-годишна кола може да разбереш какъв е бил пробегът й преди пет години. Това върши работа да установиш, че е превъртан километражът, но не и да разбереш реалния пробег. А и състоянието не зависи от пробега , а от поддръжката.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    до 6 - има само един малък проблем Ауди БМВ и Мерц на половин цена пак са мин едни 40к лв. Колко хора могат да дадът толкова за кола? Дори да слезеш на не лукс пак имаш едни 20+к. Иначе си прав.
  • #5
    До 4 ( преди 4 години )
    Ти сам си си отговорил :D Ако е толкова захабена, че трябва да се пребоядиса, за да се продаде, естествено, че не ти трябва да я купуваш : D аман от мисУитеУи
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    За салона и купето съм съгласен с 4, но мит двигател видя ли си тръгвам. Силно предпочитам прашасал. Боята може да е нова и заради малки паркинг щети. За големи удари така и така трябва да гледаш отдолу - там все ще ги хванат ако има удар и не е оправен както трябва. Но мит двигател крие неща, освен ако не тече като лейка.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Няма как иначе да е евтино и на далавера.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    А бе накратко - или сам да си внесеш от Германия или бягаш далеч от нов внос и търсиш карано в БГ под 5-7 години ако бюджета позволява.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Не мисля че полирането на боята е такъв проблем. А седелките особено платнените се правят като нови за под 100лв. Воланите също. ***-алите е малко по-трудно но и там се справят. Има още една подсказка - подробно оглеждане на бутончетата особено по волана за изтъркване или неравномерни пиктограми.
fallback
Последни