fallback

10-те най-чести измами при "новия внос"

Твърде лъскава боя, тапициран волан, измит двигател - признаците, че трябва да сте нащрек

Много хора, решили след дълго търсене на употребяван автомобил у нас да сверят цените с обявите в германското Mobile, остават доста изненадани: едни и същи коли са по правило с 10-15% по-скъпи в Западна Европа, отколкото у нас. Откъде тогава идва печалбата на автотърговците от Горубляне или Дупница? Нима те са алтруисти, работещи на загуба, само и само да имаме достъп до автомобил?           Ни най-малко. Простото обяснение е, че т. нар. "нов внос" у нас се състои в голямата си част от автомобили, които не биха могли да бъдат продадени на Запад. Те са или т. нар. fleet cars с огромен пробег, или, най-често, са претърпели сериозни аварии или природни бедствия, и застрахователите са ги отписали. Не е тайна, че цената на монтьорския и бояджийския труд е значително по-висока в страни като Германия, Италия и Швейцария, и често да се ремонтира силно повреден автомобил излиза на застрахователя по-скъпо, отколкото просто да го бракува и да изплати обезщетение. После този бракуван автомобил се озовава в гараж в някое българско село, където обиграни вече майстори му придават търговски вид. Но много от повредите, довели до бракуването му, остават скрити от купувача. Ето десет трика, използвани най-често от търговците, за да прикрият недостатъците на "стоката".       10 популярни трика в Горубляне и Дупница (ГАЛЕРИЯ):

      Какъв е изводът от всичко това? Че когато човек купува употребяван автомобил, никога не може да е напълно сигурен в него. Дори и на големите автопазари е напълно възможно да намерите и читава кола, както и почтени продавачи. Но все пак шансовете ви се повишават много, ако купувате от първи собственик и със сервизна история. Заслужава си да направите и една диагностика в доверен сервиз. И най-вече не забравяйте най-важното: на нашия пазар няма уникални автомобили. Ако сте харесали кола, но нещо в нея или в продавача ви смущава, просто продължете нататък. Предлагането е по-голямо от търсенето и рано или късно ще намерите нещо, което да ви устройва напълно.    

 

fallback
  • #28
    Естет ( преди 3 месеца )
    Всеки, който веднъж си е закупил чисто нова кола, ще избира този вариант занапред! Да си купи кола от среден клас, вместо уж премиум автомобил, с неясна история, състояние и километри! Няма как 15 годишен автомобил да е на 120 хиляди километра, в чужбина хората карат много и там 3-4 годишни автомобили са с такъв пробег! Масово се внасят автомобили на по 500-600к километра, претърпели сериозни инциденти! Хората ги купуват и проблемите започват! Няма лоши марки, но тук се внасят само ***!
  • #27
    бачо Кольо ( преди 9 месеца )
    Не си мислете,че и при официалните дилъри не връщат километрите.
  • #26
    kreti ( преди 3 години )
    Всичките ми приятели казаха но те в България са много по ефтини на 105 хил км всичките. Направо умирам да смея като знам истината.
  • #25
    kreti ( преди 3 години )
    Последната кола която си купих от Австрия беше Киа Сиид, на 8години за 5650э на 92 хил КМ , всички останали дараци бяха на минимум 150хил км , колата беше с нови летни и зимни гуми и сменени дискове на спирачките имала е удар отзад и беше пребоядисан задния капак в КИА, платих 70э да ми е прегледат в Киа преди покупката и от две години и наливам масло и карам без нито един ремонт. Само климатика ми направи проблем но той бе съмнителен още при покупката и беше предвиден като ремонт.
  • #24
    8285JS3L ( преди 3 години )
    Продължете напред и си купете от Германия, Италия, Франция, Швейцария сами, отидете и се уверете, че не всичко е като да коментирате по форумите, мотор, кутия, 1.9,2.0 става, не става, коментари от лаици, които не са купили кола сами да рискуват, там няма сервиз, диагностика, мивка, намазана, и гледаш и кво те в БГ ПО ЕВТИНО И ПО ХУБАВИ!!!!Успех!!!!
  • #23
    анонимен ( преди 4 години )
    Едната ми кола Митсубиши Аутландер е 11 годишна на 80,000 а другата е Инфинити FX35 на 7 години на 45,000 коли метра. Купувал съм ги нови. Ако почна да ги продавам никой няма да повярва. Ама какво да направя като живея на 300 метра от офиса си и ги ползвам само през уикенда. Така че има и такива редки птици като моите коли.
  • #22
    Дедовия ( преди 4 години )
    Повече от 7-8000 за кола вече не давам!Нещо ,което ще зарежа на улицата безстопанствено ,за което съм дал една торба пари и да го мисля дали ще го намеря там и в какво състояние...ааа,не мерси!Новата и лъскава кола е като красивата жена- много "треперене" над нея като не си сигурен дали е само твоя!Автомобилът е средство за придвижване ,и отдавна не мерило за социален статус. Познавам доста състоятелни хора,които са достигнали до моя извод.В крайна сметка всеки разполага с нещо под шапкат ...
  • #21
    Киро ( преди 4 години )
    Грешка колите в чужбина са по евтини от колкото в БГ
  • #20
    Трак ( преди 4 години )
    Не продавача а клиента е виновен. Иска да си купи кола на 10г. Да е 120000км.да е перфектна отвън и отвътре. Да е като нова. И да струва колкото кола за скрап. И аз искам да си купя истински суджук за 2лв. Да ама няма има ме те за 2лв.
  • #19
    v-1 ( преди 4 години )
    Аз пък не съм фен на купуването на нови коли (не че нямам възможност), защото обезценяването след първите 1-2 години е голямо.Моята философия е да взимам коли на няколко години още с гаранция от производителя или кола която излиза от гаранция и е подържана в официален сервиз според предписанията. По този начин спестявам малко от цената на новата кола, и в същото време избягвам риска на "новия внос"
fallback
Последни