IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Мъж подкара Tesla с... бензин

Прилича на антиреклама, но идеята е ясна (ВИДЕО)

Какво може да се направи шофьорът на електромобил, ако колата му откаже заради липса на енергия, а зарядната станция е далеч? Може да поиска бензин от някой от водачите на преминаващите наблизо автомобили и да гледа с интерес изражението на лицата им. Поне, това явно е целта на главния герой във видеото, публикувано в YouTube.

Самото то е подозрително - мъжът изобщо не се притеснява, че го снимат, като това започва още преди да поиска бензин от спрелия шофьор. Освен това, електромобилът във видеото е със същите номера като тази, чиито водач искаше да я зареди на бензиностанция преди дни. Този запис също набра огромна популярност в YouTube, нищо че приличаше на постановка.



Явно и сега се случва същото – колата на Tesla спира край пътя с включени аварийни светлини. Към нея се приближава друг автомобил, чийто водач проявява желание да помогне. Шофьорът на електричката изненадващо иска бензин, като дори настоява за това. И напълно случайно в багажника на втория автомобил се намира галон с гориво.

Мъжът отваря порта за зареждане на Tesla, в който явно няма как са се сипе каквото и да е. След това отваря и багажника, в който стои генератор на Honda. Идеята на видеото е, че електромобилите ще продължат да бъда зависими от изкопаемите горива и не е важно къде те ще се превръщат в електричество – на зарядните станции или насред пустинята, където няма нищо освен помощен генератор, който работи на бензин.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 12 ( преди 1 месец )
    А точно затова ти говоря. Няма как да вдигнат цената на тока, защото като стане скъп, повечето хора ще си го произвеждат сами, включително с бензинов генератор, ако стане много евтин. Тези генератори работят и на газ - метан или пропан бутан. Можеш да си го произвеждаш и от слънце, както казах. По-вероятно е цената на тока да падне заради свръхпроизводство. А АЕЦ Козлодуй засега ще работи до 2050 година. Уж и въглищните централи щели да работят до тогава, но те ще фалират много по-рано.
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До №12 само да допълня,че както върви ще закрият АЕЦ -а който имаме и тогава ще си припомним,а младите ще научат за режима на тока 1ч. има 2ч няма,та тогава ще питам какви елктрички ще карате и с какво ще ги зареждате.
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Спирането на доставките и цена от 10лв не става от днес за утре. Ще си го планирал и няма да пътуваш. По същата логика ако утре тока стане 10лв на киловат или има режим защото много електрички висят на клона какво правим? Хипотези много. Аз ти говоря за сегашната ситуация и близките 5 години. Даже за БГ и 10.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като знаеш че отиваш някъде криво ще се сетиш сам. Маркуч и туба да са ти проблема. Ще откачиш от чистачките ако си на средата на нищото и си на зор. Ако всички електрички са еднакви ок. Ама като работят на различни волтажи, трансформатор откъде? Също ако си закъсал на средата на нищото коя електричка ще си жертва своя пробег. Докато ДВГ може да звънне на пътна помощ да му донесат гориво каквото му трябва ако сам няма. А ще станат достатъчно масови след 20 години най-рано електричките.
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Хайде кажи ( преди 1 месец )
    Аз ти обясних че електромобила може да се кара на бензин, дизел, метан, пропан бутан, въглища, мазут, вятър, слънце, вода, атомна енергия, дърва, биомаса или каквато излишна и евтина енергия има в наличност. Даже не е необходимо сам да си я произвеждаш. На какво ще караш, ако по някаква причина (вероятно политическа) спрат доставките на бензин или той стане 10 лв? Слънчевите панели генерират по 200W/m2, но 20м
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Не си ме разбрал ( преди 1 месец )
    Не ти говоря за конкретната *** ситуация. Ако говориш за зареждане на пътя, предостатъчно електромобили в бъдеще, най-лесния начин е един от двамата да изкара кабела за зареждане, какъвто има във всеки един електромобил. Чрез този кабел се подава от заредената на изтощената батерия, а след това си продължават по пътя. Колко от твоите познати носят туба с бензин в багажника си? А ако колата ти е дизел, каква полза ще имаш от бензина? Може да източиш от резервоар, но маркуч и туба откъде?
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    То така се намира някой желаещ да тегли почти 2 тона камион все едно с леко натисната спирачка и то с километри
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И си носиш сам в багажника изброените ли? Отделно 10кВ вятърна турбина са побира в контейнер и него ли в багажника? Слънчевите панели генерират по 200 вата на квадрат при макс осветяване. Надявам се не бързаш. За 1-2 километра ще заредиш 2-3 километра. За 30 Мин при обикновен контакт ще заредиш 1-1.5 киловата това са ти 7-8 км в добри условия. Ти май електротехника или физика не си учил
  • #6
    2 rate up comment 7 rate down comment
    do dolnniq ( преди 1 месец )
    Ветрогенератор, воденично колело, водна турбина, слънчеви панели. До по-долния: мен ми трябва да заредя само за 10-20 километра да стигна до близкия град. За 30 мин съм готов. На слизане от планина също се самозарежда колата, ако няма ток. В краен случай може да помолиш някой да те дърпа 1-2 км и ще заредиш ток за към 20км. Начини много, не виждам къде е драмата.
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Изводе, я кажи че ми е интересно как ще си произведеш ток сам? Аз искам 2-3 начина не държа на хиляди