Някога животът на един автомобил се определяше преди всичко от качеството на купето и от това доколко податливо на ръжда е то. Сравнително просто устроените двигатели обикновено го надживяваха и беше обичайна практика просто да се подмени ръждясалата "опаковка", за да стане колата като нова.
В наши дни е точно обратното: технологиите напреднаха и податливи на ръжда купета почти не са останали на пазара. За сметка на това двигателите стават все по-сложни: с турбокомпресори, малки обеми и високи степени на сгъстяване, и с директно впръскване. Днес животът на автомобила зависи в най-висша степен от мотора под капака. Ето седем агрегата, които са достатъчно семпли и надеждни, за да изкарат без проблем 500 000 км без съществени ремонти. При правилната поддръжка, разбира се.
7 двигателя, които спокойно минават 500 000 км (ГАЛЕРИЯ):
Японците отдавна се славят с високооборотните си турбомотори. Но в гамата им има и един доста по-прост - и доста по-дълговечен - двулитров мотор без принудително пълнене. Произвежда се от 2006 година насам и ще го откриете в Civic, Accord и в най-търсения модел на Honda на българския вторичен пазар - кросоувъра CR-V.