Някога животът на един автомобил се определяше преди всичко от качеството на купето и от това доколко податливо на ръжда е то. Сравнително просто устроените двигатели обикновено го надживяваха и беше обичайна практика просто да се подмени ръждясалата "опаковка", за да стане колата като нова.
В наши дни е точно обратното: технологиите напреднаха и податливи на ръжда купета почти не са останали на пазара. За сметка на това двигателите стават все по-сложни: с турбокомпресори, малки обеми и високи степени на сгъстяване, и с директно впръскване. Днес животът на автомобила зависи в най-висша степен от мотора под капака. Ето седем агрегата, които са достатъчно семпли и надеждни, за да изкарат без проблем 500 000 км без съществени ремонти. При правилната поддръжка, разбира се.
7 двигателя, които спокойно минават 500 000 км (ГАЛЕРИЯ):
Този агрегат има доста сложна история: първоначалната концепция e разработена от Suzuki, после лицензът е откупен от Daewoo, а технологията е усъвършенствана, и накрая след фалита на корейската компания и поглъщането й от GM агрегатът се озовава в ръцете на Chevrolet. Сега вече на пазара е третото поколение на разновидността с работен обем 1.5. В България по-старите версии на този мотор са познати от Daewoo Nexia. Днес се монтира на Chevrolet Aveo и Cobalt.