IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Моделите, които се превърнаха в символ на своите държави

В историята на всяка автомобилна нация има поне една открояваща се машина

В историята на всяка една автомобилна нация има поне по един модел, който е изиграл изключителна роля за развитието и популяризирането на националната автомобилна индустрия. Британското списание Autocar избра част от тези модели за отделни държави, но селекцията нито е пълна, нито е безспорна.  

Някои от тях не са оригинални разработки, но повечето са произведени в милионни тиражи и са част от историята на глобалната автомобилна индустрия. И едва ли има човек на света, който да няма спомен с някой от тези коли.


Най-важните модели по държави (ГАЛЕРИЯ) 

 

 

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    И едва ли има човек на света, който да няма спомен с някой от тези колинякоИ или някоя се опитахте да напишете?
  • #10
    1 rate up comment 13 rate down comment
    Хой ( преди 3 години )
    Колко трябва да си пропаднал и *** за да дадеш пари за ВАЗ или Корола.
  • #9
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Qwerty ( преди 3 години )
    да разкажем и обратната история. за една много малка държава която посетих няколко пъти последните години по работа. преди 50години тя е била абсолютно гето..мизерия, корупция, без природни ресурси..но имат късмета да случат на истински лидер. въвеждат сурови закони - за изхвърлена хартийка на улицата глоба 1000 долара. за притежание на наркотици- смъртна присъда . сега този град- държава е едно от най богатите, най чистите и сигурни места на света. това е Сингапур
  • #8
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Qwerty ( преди 3 години )
    през 30те години на миналия век има бум на нови работилнички, предприятия по немски лизензи..ако не беше одържавено и разсипано всичко това най вероятно щяхме да имаме и своя марка автомобили, по стара и реномирана от дачия..
  • #7
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Qwerty ( преди 3 години )
    не се напрягат да учат и напредват защото 45 години ни учеха на мързел. вижте история на икономиката 1932-1939 г. България е била икономическия тигър на балканите. БВП на глава по висок от Гърция и Румъния и двойно над Турция. икономиката в края на 30те е била по силна от Португалската, Полската . но освен войната нещо жестоко се обърква 1944г. и разбира се това ни е било спестявано до скоро.
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Аз лично никога не съм плювал България.Тя е свята! Но са укорими тези, които не искат да полагат усилия да с образоват, да се обучат, да се просветят, след което прилежно,с постоянство да се стремят упорито към професионални изяви в това, в което считат,че са най-способни и така обединени и горди, всички Българи в трудови колективи, заедно да крачим през вековете, създавайки блага, техники и технологии и да не позволяваме на мизерници и с помощта на мижитурки да ни управляват,потискат, грабят.
  • #5
    13 rate up comment 0 rate down comment
    kvy1111 ( преди 3 години )
    Само дето на снимката за Шкода не е Фаворит, а Форман. Това е комби версията на Фаворит.
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    България: Грейт уол - hover h6:)
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    БГ СМЕШКИ ( преди 3 години )
    до 2 явно толкова си можем като народ ! само че у БГ хората се надценвят адски много което вече е проблем ...и то сериозен ...
  • #2
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Руска мъка. Да ти е символ автомобил, произвеждан по лиценз и то доста след като в свободния свят е бил заменен от значително по-добри автомобили. Пак добре, че другите дори не са и по лиценз, а са крадени