Крушките във фаровете на автомобила изгарят често. Да, при по-съвременните модели се използват светодиодни светлини, които имат по-дълъг живот. Но на българския пазар крушките все още доминират. Шофьорите с по-дългогодишен опит помнят времето, когато подмяната им беше съвсем проста, изпълнима и на път задача. Но в наши дни невинаги е така. Дори и при модели, които вече се продават втора ръка на почтена възраст, понякога подмяната на крушка в полеви условия е почти невъзможна. Ето шест масови автомобила, които страдат от такъв недостатък.
Масовите модели с най-трудна смяна на крушка на фара (ГАЛЕРИЯ):
Германският модел е най-продаваният автомобил в Европа от дълги години, което се дължи на редица качества и технологии, превърнали го в легенда. Логично е един толкова успешен модел да бъде и лесен за обслужване и ремонт, особено когато става дума за смяна на крушка на фаровете.
Оказва се обаче, че не е точно така. За смяната на крушката на Golf VII се налага свалянето на пластмасовия капака на охладителната система, както и на решетката на радиатора. Преди това трябва да се махне и предната броя, което със сигурност отнема и време, и усилия.