fallback

Масовите модели с най-трудна смяна на крушка

Навремето тази операция бе детска игра и по силите на всеки. Напоследък често е истински кошмар

Крушките във фаровете на автомобила изгарят често. Да, при по-съвременните модели се използват светодиодни светлини, които имат по-дълъг живот. Но на българския пазар крушките все още доминират. Шофьорите с по-дългогодишен опит помнят времето, когато подмяната им беше съвсем проста, изпълнима и на път задача. Но в наши дни невинаги е така. Дори и при модели, които вече се продават втора ръка на почтена възраст, понякога подмяната на крушка в полеви условия е почти невъзможна. Ето шест масови автомобила, които страдат от такъв недостатък.       Масовите модели с най-трудна смяна на крушка на фара (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #25
    анонимен ( преди 4 години )
    Mitsubishi Grandis също е голяма мъка смяната на крушка
  • #24
    Тралала ( преди 4 години )
    Honda jazz. Не е лошо да разглобиш половината кола за да смениш крушката.
  • #23
    Гост ( преди 4 години )
    На Мазда 6 2005 година нищо не трябва да се маха, но е много тясно. Докато нагласиш крушката, може да се припотиш три пъти.
  • #22
    Японец ( преди 4 години )
    Че кой ви кара да си давате парите за немски ***. Купете си японско, няма проблеми ни със светлините нито с какво да е друго. ААА друго е да се фукаш с БМВ нищо че след 20 км гонка ще си за сервиза. Три или четири такива бабаити са им гърмели моторите с БМВ та като ме гонят със Хондата или Мицубишито.
  • #21
    пропов ( преди 4 години )
    Поредната статия тип Да напишем нещо. Вероятно е основана на някакви официални сервизни предписания, които не е никак задължително да се спазват. Както чета в коментарите за всички си има чалъм , по лесен и бърз начин. Но все пак е добре да се посъветваш с опитен човек иначе може и да се озориш.
  • #20
    Ангел ( преди 4 години )
    Здравейте, Винаги съм мислил, че тези статии се пишат от компетентни хора, но след , както прочетох как се сменя крушката на Опел след демонтиране на бронята силно се съмнявам. Просто завъртате до край предните колела и капачката на фаровете се открива пред Вас.
  • #19
    Николай Бербенков ( преди 4 години )
    Имам BMW e90 от 14 години. Два пъти съм сменял крушка на фаровете. Достатъчно е да се завърти волана ди крайно ляво или дясно положение за да се освободи място за работа. Какви са тези глупости за сваляне на калник или гума?
  • #18
    guara ( преди 4 години )
    Карях Мондео МК3 в продължение на 11 години. Нензнамндруг автомобил на който крушките на фаровете да се сменят по-лесно. Сега съм с МК5 и за смяна на каквото и да е по фара се сваля цялата предна маска заедно с броня и тн. процедура отнемаща час и нещо.
  • #17
    Димо ( преди 4 години )
    Имам голф 7 и не е така.. Смяната се извърша с два пръста да 10 мин
  • #16
    Боб ( преди 4 години )
    А класата е същата шитня
fallback
Последни