fallback

Масовите модели с най-трудна смяна на крушка

Навремето тази операция бе детска игра и по силите на всеки. Напоследък често е истински кошмар

Крушките във фаровете на автомобила изгарят често. Да, при по-съвременните модели се използват светодиодни светлини, които имат по-дълъг живот. Но на българския пазар крушките все още доминират. Шофьорите с по-дългогодишен опит помнят времето, когато подмяната им беше съвсем проста, изпълнима и на път задача. Но в наши дни невинаги е така. Дори и при модели, които вече се продават втора ръка на почтена възраст, понякога подмяната на крушка в полеви условия е почти невъзможна. Ето шест масови автомобила, които страдат от такъв недостатък.       Масовите модели с най-трудна смяна на крушка на фара (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #35
    Astra H ( преди 3 години )
    Пълна глупост със свалянето на бронята, има си капачка на подкалника и се сменя за минути
  • #34
    До 31 ( преди 3 години )
    Имал съм същия Меган 2 като от предаването. Крушката се сменя за 5 минути без никакъв инструмент през капаче в подкалника. Само трябва ръцете ти да не са наврени в г*за. Или да не са ти платили от ФВ. А оня Голф не е от поколението, показано в тази статия. Немците са по-консервативни и вървят няколко крачки назад. Когато и при тях се оказа, че вече под капака няма място, намериха по-некадърно решение. Описано е в статията.
  • #33
    Мазда 6 ( преди 3 години )
    На Маздата свалям гумата за да сменя късите. Лесно се стига , но си е играчка...
  • #32
    Радослав атанасов ( преди 3 години )
    На Опел МЕРИВА също много трудно се сменят лампите за дълги и къси свутлини
  • #31
    Ха ха ( преди 3 години )
    Точно на тези модели се свалят най добре и удобно само на френските п си и японски корейци са трудни на форда също се сменят бързо но ако знаете как се отваря предния капак.
  • #30
    Форд Фокус ( преди 3 години )
    Точно на това мондео фаровете му се свалят за 1 минута и двата. За 3 минути се сменя крушка ( без никакъв инструмент ) и всичко е на място. Automedia, това за щифтовете са пълни глупости, всичко е здраво ако ще и 100 пъти да се свалят.
  • #29
    анонимен ( преди 3 години )
    По германско автомобилно предаване(май по VOX) един автомонтьор смени лампа на Голф за 15 секунди,а на Рено Меган 45 минути.
  • #28
    Ситроен с5 фейслифта ( преди 3 години )
    Капачката е малка, крушката навътре, видимост никаква и само джудже, петгодишно дете или някоя хърба може да бръкне. Преди това с ендоскоп се гледа кое как е.
  • #27
    Да кажа и аз ( преди 3 години )
    Съзнателното затрудняване на смяната на крушките на фара от страна на производителите си е престъпен умисъл от всякъде - от това зависи безопасността на пътя. Да е нещо друго като филтъра на купето, как да е.При филтъра пък какви извращения има, особено на някои немски возила - нямам думи. Разглобявания на жабки, централни конзоли, кори и какво ли не. Ето това е идиотия вече - нарочна.
  • #26
    Putin ( преди 3 години )
    А на Смарт Форту :)))
fallback
Последни