IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Kia Stonic стана хибрид

Обновеният кросоувър получи и нова скоростна кутия

Компанията Kia обнови кросоувъра си Stonic, който получава „мека“ хибридна система, нови асистенти на водача и други допълнителни функции.


Kia Stonic


Моделът вече са задвижва от хибриден агрегат, който включва 1,0-литров бензинов турбомотор с 3 цилиндъра и стартер-генератор, захранван от 48-волтова система. Той позволява възстановяване на енергията при намаляване на скоростта, както и по-висок въртящ момент при потегляне.

Задвижващият агрегат се предлага в два варианта на мощност – 100 и 120 к.с. Максималният въртящ момент вече е 200 Нм, като това е увеличение с 16% спрямо досегашната версия със стандартен бензинов мотор.


Kia Stonic

Двигателят може да бъде комбиниран както с 6-степенна ръчна скоростна кутия, така и с новата система на Kia - Klutch-by-wire. При нея механична връзка е заменена с електронен механизъм, който също позволява по-нисък разход на гориво и на вредни емисии.

Досегашните двигатели за модела също вече са по-ефекнивни. Турбомоторът с обем 1,0 литър и 100 к.с., както и 1,2-литровият атмосферен модел се съчетават с 6-степенна механична скоростна кутия, която заменя предишната 5-степенна.


Kia Stonic


В салона на обновения Stonic е поставен по-голяма централен сензорен екран – 8-инчов, както и възможност за свързване на смартфон. Резолюцията на 4,2-инчовия дигитален дисплей е подобрена, докато новите опции за персонализиране на интериора включват сини и жълти акценти на тапицерията.

Външният дизайн на кросоувъра остава почти непроменен, но са добавяне нови LED-фарове. Клиентите могат да избират от разширена гама от девет цветови варианта - включително нови опции в сиво и синьо, като могат да определят и нов дизайн на 16-инчови лети джанти.


Kia Stonic


Снимки: Kia

0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    По принцип вече автоматите са доста добри. Виж за това тук не съм убеден. Звучи ми като реално да е робот, ама ти му казвш кога да сменя и иска съединител. А роботите не се гордеят с бързина и плавност. И хем бавен, хем не е автоматичен. Да излезе масово пък ще видим реално как ще е.
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ANTICH78 ( преди 3 години )
    квото и да направят механиката е към края си!!!Автомата е доказано по добър.Освен удобство,рабори много по добре с новите двигатели,по нисък разход на гориво и т.н