В автомобилната индустрия често се използва термина „платформа“ за моделите от различни марки с общи агрегати и технологии. Например, когато става дума за Volkswagen Passat и Skoda Superb (или Golf и Octavia). Среща се и понятието „бейдж-инженеринг“ - когато, например Mazda MX-5 изведнъж се превръща във Fiat 124 Spider.
Сега обаче ще стане дума за друг вид сътрудничество – по-скоро за взаимопомощ между производителите при разработката на нов модел. Понякога всички ресурси на дадена компания са изчерпани и тя е принудена да преглътне гордостта си и да сключи брак по сметка със свой основен конкурент, който има далеч по-голям опит в дадена сфера.
Най-странните партньорства в автомобилната индустрия (ГАЛЕРИЯ):
Логистиката за направата на този автомобил е доста интересна и най-вече сложна – блоковете на моторите се правят в Германия, след което се изпращат в Япония. Там специалистите от Yamaha нанасят никасил (специално покритие, намаляващо износването) върху повърхността на цилиндрите, след което двигателите се връща в Кьолн, където се произвежда Puma.
Снимки: Производителите