IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

23-те най-интересни промени в новото BMW Серия 5

По-голяма, с нови двигатели и много нови системи, тази кола е много повече от обикновен фейслифт

"Фейслифт" е обикновено просто начин автомобилните производители да продължат да ни пробутват поостарелите си модели, като сменят някой и друг елемент по бронята или светлините. Но от време на време се появяват и изключения, а новото BMW Серия 5 е сред най-ярките от тях.
    
  
BMW 545e
  
  
Промените във външния му вид са умерени, но с голям ефект, а промените в задвижването и функционалностите са драстични.

Automedia.bg се запозна с обновената "петица" в Мюнхен, включително и с най-интересната й версия - хибридната 545е. За съжаление ще можем да ви споделим впечатленията си от тест драйва чак на 12 август (дотогава има ембарго, за да не са онеправдани по-късно тествалите го журналисти).
 
 
BMW 545e
Очаквайте на 12 август нашия тест драйв на BMW 545e с 396 коня максимална мощност

  
Няма пречки обаче да ви покажем в детайли новата кола и да ви разкажем за новите двигатели и системи, които получава тя.


Новостите в BMW Серия 5, 2021 година (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Ха ха ( преди 4 дни )
    Много зле станаха немските кошници ужас
  • #10
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до #4 ( преди 5 дни )
    Колега, повярвай ми G30 е много, ама много по-добра от F10 -казвам го от личен опит. Все пак е въпрос на избор и най-вече възможности, дали да сменяш автомобила си, когато се появи новия модел. Аз предпочитам да сменям колата на 5-6 години и няма нищо по-хубаво от това да си с акуалния модел.
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Кой говори за ***, въобще трябва да си луд да седиш в *** БГ при мутрите.
  • #8
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до 7 ( преди 5 дни )
    Глезанчо, по нашите чудесни пътища си трябва висока.
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Мистър Уейн ( преди 5 дни )
    Мутрите минаха на SUV, а псевдомутрите на псевдо SUV с предно и 1.0.
  • #6
    2 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Кой изобщо купува седани вече освен мутрите и таксиджиите?
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 5 дни )
    Само да уточня, че не визирам по- долу единствено БМВ, напротив, а цялата авто индустрия, с почти всичките и представители.
  • #4
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Карам 5ци от доста години но за пръв път нямам желание да сменям сегашната ф10 със следващия модел. Гледам я и не ме грабва, не ме кара да я искам. Бмв последните години пропаднаха с дизайна и качеството.
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    356 ( преди 5 дни )
    Ми то ако погледнем съвсем обективно почти всички нови модели / фейслифт след 2-3 години се сливат с общата сива маса и трудно е да се определи кой какъв беше и от коя година. Почти навсякъде материалите са от бързоостаряващите се и придават овехтял вид. Колите вече са някакъв особен тип " бързооборотни стоки" и затова е така. Единствено по рекламните пана има бляскави коли с топ оборудване, но на практика, го няма.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Унуфрий ( преди 5 дни )
    Всичко пипнато и усъвършенствано още малко но това е нормално, няма как да има революция. Пневматичното окачване на комбитата ми е интересно.