IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-AMG G 63 се превърна в снаряд

Версията на ателието PerformMaster може да си съперничи със суперколите

Германското тунинг-ателие PerformMaster представи своя програма за комплексна доработка на всъдехода Mercedes-AMG 63. Благодарение на нея, машината може да се мери като ускорение с някои суперколи.


Mercedes-AMG G 63


Серийният G 63 се задвижва от 4,0-литров V8 с два турбокомпресора, развиващи 585 к.с. и 850 Нм въртящ момент. Това позволява на тежкия всъдеход да се катапултира от място до 100 км/ч за 4,5 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 220 км/ч, а при поставяне на предлаганият като опция пакет AMG Driver’s package може да се достигнат 240 км/ч.

Експертите от тунинг-ателието са поставили по-производителни турбокомпресори, а също така са пренастроили и електронния блок за управление на двигателя. Така са получили мощност от 805 к.с. и 1020 Нм, което превръща всъдехода в истински снаряд. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 4,0 секунди, максималната скорост е 260 км/ч.


Mercedes-AMG G 63


Доработките включват поставянето на аеродинамични елементи от карбон, като сред тях са разширени калници, модифицирани брони с преден и заден дифузьор, а също така и „козирка“ със светодиодни светлини в предната част на покрива и допълнителен спойлер на багажника.

Първите 8 клиенти на ателието, които си купят автомобила, ще имат възможност да се срещнат с пилота на колата за безопасност в шампионата на Формула 1 – Бернд Майландер. Той ще им даде някои съвети за управлението на автомобила, като ще ги повози на пасажерското място на неговия Mercedes-AMG GT4.

Mercedes-AMG G 63
Mercedes-AMG G 63

Снимки: PerformMaster

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Онзи ( преди 3 години )
    Да ама колко струва преработената машина не пишете сигрно ще е повече от полвин милион еврака.Ама бас ловя че 4.0сек.до 100км/ч.не можете да и свалите на тази уазка с 0 аеродинамика.
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до 10 ( преди 4 години )
    Предвид злобата по един уникален автомобил (в смисъл, че на пазара не се предлага друг подобен, който да комбинира толкова качества в един цял пакет), явно все пак, тези дето нямат G-Klasse, в повечето случаи им пука. :)Ако не беше така, нямаше да има подобни коментари. Впрочем, след толкова ревюта които има за новата версия, не видях един сериозен журналист, който да каже, че не му харесва колата. Именно, защото е уникална сама по себе си. :) Иначе платени псевдо журналисти колко искаш.
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=WMJEcZZSNxAЕдва ли е случайно това.Между другото хората, които нямат "Гелик" също не им пука за мнението на тези, които го карат. Така че чувствата са взаимни :)))
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Май някои индивиди не могат да проумеят (или по-скоро от комплекси, не искат да проумеят), че има хора с пари, на които G-Klasse просто им харесва.Тези хора с парите не се вълнуват от мненията на тези с по 2лв. в джоба. :) П.П. карам Акорд от 1999-та.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Емил ( преди 4 години )
    Коментари на хора с клоаки максимум на 150000 километра, по на 10-15 години, ге серия само в сънищата ви
  • #7
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 4 години )
    До 4 - ако искат да изпъкват си има спортни коли - да си купят Ферари или Ламборгини?!? Ако искат още - Бугати, Пагани...
  • #6
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    В права посока вероятно ще тегли здраво и гордият собственик ще се кефи, но по завоите това си остава един тежък джип с висок център на тежестта и това е се усеща. А бе комплексарски безмислен джип.
  • #5
    0 rate up comment 9 rate down comment
    none ( преди 4 години )
    Снаряд към сервиза. Няма по-голям б0клук от нов G-Class AMG. Последният такъв който карах влезе в авариен режим на магистралата. За какво са ти 800 к.с. като се тътриш с 20 км/ч в аварийката, и разни 20 годишни трошляци те подминават като спрял. Добре че е забранено движението на ППС-та с животинска тяга, щото ако и ром с каруца ме беше изпреварил сигурно щях да изпадна в амок ;)))
  • #4
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Даа, трудно е да разбереш, че има хора с мноого пари, които искат да са различни! То за другите затова има Киа, Хюндай и т.н.!
  • #3
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Специално G класата отдавна се е превърнала в един безмислен комплексарски автомобил... Мерцедес и те го знаят и скубят яко пари от него! Старите версии поне не струваха един вагон пари и се използваха по предназначение! От тея новите не съм видял един в гората!Както е казал колегата... като искаш спортна кола, купи си спортна кола!