IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те модела, които най-бързо губят от цената си

Класацията е за автомобили, произведени преди 3 години

Изданието iSeeCars публикува класация на автомобилите, които губят най-бързо цената си за 3 години. Тя се базира на проучването на 5,7 млн. превозни средства, придобити като нови от собствениците им през първите 6 месеца на 2017 г. Средната загуба на стойност за периода е 39,1%, но някои модели се обезценяват доста по-бързо от други, което е лоша новина за техните притежатели и добра за тези, които искат да си купят сравнително нов автомобил, оборудван с най-модерни технологии.

Според резултатите от изследването, най-бързо поевтиняват моделите на премиум-брандовете. За 36 месеца половината от стойността си губят автомобилите на BMW, Mercedes-Benz, Audi, Volvo и Infiniti. В същото време при коли на Toyota, например, поевтиняването е с около 25%, докато моделите на Kia са точно по средата - 39%.

Топ 10 на моделите, които поевтиняват най-бързо 3 за години (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Българина ( преди 3 години )
    'във фирмения на Мерц стъпих един път и няма да повторя!!'Докато е в гаранция колата те задължават да го правиш.Аз ходя във фирмени сервизи само със служебните коли...#12Ако не си караш колата я затваряш в гаража и няма нужда от ГО и каско. Може да я отпишеш и от данъци в Общината.
  • #17
    10 rate up comment 2 rate down comment
    ицо ( преди 3 години )
    Гледам някакъв луд в коментарите си хвалите екстрите на ситроена ше припадна хахахаххаха
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Пичове не се блъскайте бе! Това са цените дето им дават официалните представителства в щатите като им ги върната на 3-тата година. Много ясно, че ще ги занижат, после като ги продадат с 5-10 хиляди долара горница сервизирани на новите собдтвеници.
  • #15
    0 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До 20Всички много вярно и на място, ама това изречение с Лексуса и 3те бавареца идва в повече. Иначе да !
  • #14
    11 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #17 - BMW щяло да вози меко??? Явно не си влизал в такава кола... а и щяло да има екстри. Какви екстри очакваш от бмв/ауди? В ситроен Ц5 имам 2 пъти повече глезотийки като ел.багажник, автом.оттеглящи се седалки, накланящи огледала за заден каквито в по ново бмв 5 няма ...а струва двойно че и тройно. Но карай си 20 годишен баварец щом те кефи. И защо сравняваш бмв с тойота, нали е премиум сравни го с лексус. Но един лексус ще надживее 3 бавареца. Тойота се сравнява със опел като класа.
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    W 221 ( преди 3 години )
    Естествено, S 420-ка. Проблема й беше единствено с въздушното окачване, сложно е за обяснение, но като го оправих ми служеше вярно още дълго!
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    до този с S класите. Щом си имал 4, значи си минал през 220-ка. Тя нова беше пълна с проблеми, какво остава като е стара. Та или си няма такъв късметлия или поне маааалко преувеличаваш. Освен това както писаха what car в една статия за някакво употребявано БМВ - "Няма такова нещо като евтин премиум - или плащаш много за хубава/почти нова бройка или плащаш за ремонти". А до БГ хубави бройки не стигат. Та или трябва да си я вкараш от Германия сам или да извадиш много пари за 2-3 годишна
  • #11
    11 rate up comment 6 rate down comment
    ( преди 3 години )
  • #10
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Коментара отдолу ( преди 3 години )
    Долния, аз в българската действителност друго виждам.. стига ми да обиколя паркинга пред 2,3 панелни блока и да преброя десетина бмв-та , още толкова аудита и няколко мерцедеса на по 20+ години гниещи , изоставени със спаднали гуми понеже пишман баровеца няма вече лев да купува безбожно скъпите части..дори от автоморгите.
  • #9
    6 rate up comment 4 rate down comment
    W 221 ( преди 3 години )
    Не знам за какви "дебели сметки" става въпрос, аз от десетина години карам S-klasse,/ в момента четвърта/, внимателно ги избирам при купуване и не ми се е налагало да давам някакви сериозни пари за подръжка. Текущи: масла гуми, накладки и филтри! Само за инфо - във фирмения на Мерц стъпих един път и няма да повторя!!