IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те модела, които най-бързо губят от цената си

Класацията е за автомобили, произведени преди 3 години

Изданието iSeeCars публикува класация на автомобилите, които губят най-бързо цената си за 3 години. Тя се базира на проучването на 5,7 млн. превозни средства, придобити като нови от собствениците им през първите 6 месеца на 2017 г. Средната загуба на стойност за периода е 39,1%, но някои модели се обезценяват доста по-бързо от други, което е лоша новина за техните притежатели и добра за тези, които искат да си купят сравнително нов автомобил, оборудван с най-модерни технологии.

Според резултатите от изследването, най-бързо поевтиняват моделите на премиум-брандовете. За 36 месеца половината от стойността си губят автомобилите на BMW, Mercedes-Benz, Audi, Volvo и Infiniti. В същото време при коли на Toyota, например, поевтиняването е с около 25%, докато моделите на Kia са точно по средата - 39%.

Топ 10 на моделите, които поевтиняват най-бързо 3 за години (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Плашели се от скъпата поддръжка, по голяма глупост не бях чел. Най-много обяви в мобилето има на БМВта,Мерцедеси и Аудита, знаеш ли защо, пазара се определя от търсенето. Каквото най-много се търси, такова се и предлага най-много. 3,5,10,20, 30 годишни за всеки джоб. Хората се избиват да ги купуват, никой, никаква поддръжка не го плаши, това е като легендите за автоматика, докато монтьора не ти каже че ремонта на демферния маховик на ръчната ти кутия струва колкото ремонт на автоматична.
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    W 221 ( преди 7 месеца )
    Не знам за какви "дебели сметки" става въпрос, аз от десетина години карам S-klasse,/ в момента четвърта/, внимателно ги избирам при купуване и не ми се е налагало да давам някакви сериозни пари за подръжка. Текущи: масла гуми, накладки и филтри! Само за инфо - във фирмения на Мерц стъпих един път и няма да повторя!!
  • #12
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Значи аз карам само премиум марки, купувам ги 2-3 годишни и като станат на 5-6 ги продавам. Тъй като винаги първо ме грабва кола и си я купувам, втората вече не я ползвам и ми виси като воденичен камък, къде да я държа, граждаска, каско, GPS, тех.прегледи... За това и за 2-3 дена я продавам, направо ми палят телефона. Ако и сложа висока цена и чакам 1-2г. да я продам, тя цената пак ще падне на същата, плюс разходи за каско,гражданска и т.н. които ще продължавам да и плащам, без да я ползвам.
  • #11
    15 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Тази статия е за щатите..там лексус се продава не по малко от мерц и бмв. Но има съвсем друга репутация заради надеждността. Мерц е престиж, но зад океана всеки знае че с него идват и дебелите сметки а съвсем не е надежден като лексус. Бмв също, а ауди е малко по-като екзотика. Във флорида задминаваме ново ауди s4 което се тътри по магистралата, шофьора - към 80 годишен дядка .
  • #10
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Да караш 10 годишна ЕС-класа винаги изглежда малко странно. Това е кола предназначена за хора които имат пари. А ако караш 10 годишна значи нямаш пари да я сменяш на 3 години и си събирал под матрака за да си купиш мечтаната кола. А при средната класа коли като А4 явно поддръжката се качва супер много. Първите 3 години не пипаш нищо освен смяна на маслото 1-2 пъти. След това се почва празникът.
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    И пак цената им остава долу-горе колкото на нов масов модел с подобни размери примерно Ауди А6 към 28хил долара толкова струват средноразмерните седани като Камри и Акорд а 3та серия и А4 по 22-23 Хил долара колкото струват Корола или Джета
  • #8
    14 rate up comment 2 rate down comment
    До 1 ( преди 7 месеца )
    Отдавна не съм се смял така! Голяма логика! Стойността пада, заради скъпата поддръжка на тези коли! И купувача и продавача знае, че следват скъпи ремонти, за това единия иска да се отърве, а другия я иска евтино и даже и евтино, пак плаща повече след това от колкото на нова! А евтините модели имат по-малко технологии и са по-надеждни, а и ремонтите са по-евтини. За това скъпите коли, се обезценяват по-бързо.
  • #7
    5 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Скъпите марки излизат с един куп нови технологии, които след 5 г. вече са стари. Затова си губят стойността. А Лескус изглежда като предишно поколение още като излезе от завода. Затова продажбите му са ниски и цените на вторичния пазар - малко по-високи. Освен това са по-трудни за намиране, защото се продават в пъти по-малко от немците, което винаги вдига цената.
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Мой роднина в холандия даде 40.000€ 2013 година за чисто ново 320 , не на куп разбира се. Още я кара защото ще трябва да я даде за без пари. Тук вече се продават за 16.000лв- 8.000€. Това е 1/5 за 7 години. Причината е че ти смъкват кожата в сервиза още като те видят. Каза че плаща 2-3 пъти по скъпо отколкото за другата си кола- пежо
  • #5
    18 rate up comment 2 rate down comment
    До #1 ( преди 7 месеца )
    богатите не ценяли парите и продавали на загуба..те за това са богати защото ценят всеки долар. Интерестна логика,но доста си далеч от истината. Тези модели имат много скъпа поддръжка в комбинация с това че се повреждат сравнително често. Лексус също имат скъпа поддръжка ,но е здрав като камък и виж цените втора ръка и в щатите и в европа. Всеки си има глава на раменете и си харчи парите както иска.ако ти е жизненоважно да те видят в ауди и s класа ще се бръкнеш и ще загубиш парите.