IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW започна сериозни тестове на M4 GT3

Състезателното купе ще има мощност над 500 конски сили

Феновете на бързите модификации на BMW очакват с нетърпение септемврийската премиера на M4 Road Coupe. Междувременно не по-малко вълнение вероятно изпитват пилотите, които трябва да овладеят състезателната версия на модела - BMW M4 GT3. Онзи ден германците взеха тестови образец от завода в Динголфин и го изпратиха за изпитания на писта "Мирамас" във Франция.


BMW M4 GT3


Зад волана на модела бе тест пилотът на баварската марка - бразилецът Аугусто Фарфус. До края на седмицата той ще трябва да работи усилено, за да прецизира навиците купето. Производителят обяснява, че M4 GT3 ще замени състезателното M6 GT3 от сезон 2022. Въпреки това обаче, в някои стартове M4 GT3 ще участва още през 2021 г., за да може да се преценят качествата му в реални състезателни условия.

Както пътническият, така и състезателният модел използват редови 6-цилиндров турбо двигател. Вероятно те се различават по спецификация и някои детайли, но разработчиците още не издават подробности. Знае се, че в новото поколение на обикновеното купе M4 се използва 3-литровият двигател S58 в две версии с мощност 480 и 510 коня. Състезателният двигател, според BMW, развива над 500 к.с. Във външния вид на M4 GT3 пък не би трябвало да има някакви специални тайни, тъй като общият му силует и оптика напомнят за обикновено купе от четвърта серия (макар и с по-широко тяло), а уличният M4 вече бе разкрит от папараците.


BMW M4 GT3


Компанията нарече пускането на M4 GT3 почти по предварително изготвения график "истинско постижение", защото от началото на годината трябваше да работи в съответствие със строгите карантинни мерки и голяма част от развитието на модела премина виртуално. Като цяло самият M4 бе наречен добра отправна точка в създаването на състезателен модел на BMW. При това проектирането на пътната и състезателната двувратка беше осъществено практически паралелно.

0 от 500