IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Какво знаем за новите BMW M3 и M4

"Базовата" версия на легендарната спортна машина идва с 480 коня и, слава Богу, с ръчни скорости

BMW потвърди, че изцяло новите M3 и M4 ще дебютират в средата на септември. Баварците вече правят заключителни динамични изпитания в реални условия на дългата 3670 метра писта "Заксенринг", където се провеждат състезанията от сериите DTM.


BMW M3 седан


BMW потвърди спецификациите на двигателя за двата автомобила, които обещават "значително повишаване на мощността" спрямо предшествениците - с 49 к.с. повече в базовия вариант и с 60 коня във версията Competition в сравнение с настоящото поколение.


BMW M3 купе


Мощността идва от 3-литровия редови 6-цилиндров двигател с туин турбо, познат ни от кросоувърите BMW X3 M and X4 M. Клиентите ще могат да избират от две мощности - в базовия вариант двигателят развива 480 коня и работи в съчетание с 6-степенна ръчна трансмисия, а задвижването е на задните колела за голяма радост на мнозина традиционни фенове на марката.


BMW M3 седан и купе


Версията Competition се предлага със същия двигател, но с мощност 510 коня и 650 Нм максимален въртящ момент. Тук двигателят е съчетан с 8-степенна автоматична трансмисия M Steptronic с Drivelogic и задвижване на задните колела. По-късно M3 Competition и M4 Competition ще се предлагат и с най-новата версия на системата за задвижване на четирите колела M xDrive.



Двата модела ще се предлагат с различни размери на джантите отпред и отзад. Базовите са съответно 275/40R-18 и 285/35R-19, а другата опция е 275/35R-19 и 285/30R-20. От компанията все още не са обявили динамичните характеристики на двата модела, но се очаква ускорението от 0 до 100 км/ч да е малко под 4 секунди, а максималната скорост да е електронно ограничена на 250 или 290 км/ч в зависимост от конфигурацията.

Базовата цена вероятно ще бъде около 62 100 евро, а двата автомобила ще се появят на пазара в началото на 2021 година. Новите M3 и M4 ще продължат да се конкурират с Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Mercedes-AMG C63, Audi RS5 и Lexus RC F.

Снимки и видео: BMW

0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    пропов ( преди 3 месеца )
    Алфат, Алфата, Алфата... мислите ли че на БМВ им пука особено за една отмираща марка. Алфа Ромео се конглокира с големите, не те с нея. Ако искат да победят някой на скорост просто БМВ ще напомпат мотора до 600 или 700 коня. После пък Мерц техния до 800 и ще стане едно мазало. Идеята на тези коли е да носят радост и тръпка и малко лудост, ама и покупки и семейството с багаж да возят. Без да изпадат в крайности.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    То да видим как М3 ще се справи срещу Алфата - наистина трябва сериозно да са се постарали и откъм комфорт и откъм динамика.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тоя пък смешен лексус къде го сложиха като конглокент на големите коли.
  • #2
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Истината е че немците бяха сегментирали спортните си модели м1,м3,м5,м8 като всеки идваше с повече коне от другите, обаче Алфата тъй като е само една не се вписа в тези граници и това удари сериозно м3. Сега са принудени да дигнат конете на м3 близо до тези на м5 за да е конглокентно м3 на алфата. Това важи и за мерц и ауди.
  • #1
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Брандо ( преди 3 месеца )
    Що не се състезавате на Нюрбургринг ?! Там е Мерцедес ! AMG GT4 !