IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault Zoe вече излиза без пари в Германия

Дилърите не смогват да удовлетворят интереса на клиентите

Приетите в Европа безпрецедентни мерки за поддържане на пазара на електродобиви доведоха съществен ръст на търсенето на този тип превозни средства отбелязва анализаторите от Bloomberg NEF.


Renault Zoe


Това е свързано с намаляване на стойността на придобиване на електрическите машини. В Германия, например, при закупуването на кола на ток се предлага отстъпка от 9000 евро, която се поема от държавата. Това позволява на местния дилър Autohaus Koenig да предложи лизинг на Renault Zoe без първоначална вноска, като клиентът плаща по 69 евро месечно.

Според условията на лизинга, ползвателят на електромобила получава възможност за неговото закупуване сред 3 години, като това ще му струва 12 999 евро. Препоръчителната цена на Renault Zoе в Германия в момента 27 675 евро.

Компанията, която обединява 50 дилърски центъра в страната, стартира акцията си преди 20 дни, като за този период продаде на лизинг 300 бройки от електромобила. Представител на Autohaus Koenig твърди, че са можели да реализират и повече коли, но липсата на достатъчно търговци е попречила.

В момента най-евтиното предложение в Германия е лизинг на електрически Smart за 9,9 евро на месец и същото това Zoe за 39 евро на месец, но при предварително внесен депозит. Във Франция, където дотацията за електромобил е 7000 евро, моделът на Renault излиза по 79 евро месечно.

Изданието все пак уточнява, че сегашните стимули за покупка на кола на ток носят временен характер, така че за да се запази интереса към електромобилите, те трябва да поевтинеят. Експертите от Bloomberg NEF прогнозират, че цените на електрическите и аналогичните бензинови машини ще се изравни през 2025 година.

Снимка: Renault

0 от 500
  • #5
    14 rate up comment 2 rate down comment
    младен ( преди 2 месеца )
    Тинтири са....чудя се минус ли да ти сложа или плюс. За градският си прав, подкрепям, ама за електричките не. Я си делни поста на две че да може да гласувам по правилно.
  • #4
    17 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До #3 - за щастие такива като тебе не взимат решения в Германия. Ел. коли се купуват от интелигентни хора от средната класа, които на година внасят много повече от 7000евро данък, така че не се притеснявай никой не взима от твоя данък, просто техния се намалява.
  • #3
    18 rate up comment 19 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 месеца )
    Твърдо против съм да се раздават от моите данъци на хора с изкълчен мозък, за да си купуват отровни за природата ***! Съгласен съм да се субсидира зелен градски транспорт и да стане безплатен, така и аз ще се възползвам редовно, но не и да плащам щото някой са го излъгали че електричката е екологична!!!
  • #2
    22 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    """"Приетите в Европа безпрецедентни мерки за поддържане на пазара на електродобиви доведоха съществен ръст на търсенето на този тип превозни средства. Дилърите не смогват да удовлетворят интереса на клиентите""" и накрая последния цитат """ за 20 дни, като за този период продаде на лизинг 300 бройки"""" В началото като четеш оставаш с убеждение, че народа се трупа на опашки и че стотици хиляди бройки се купуват а те 300
  • #1
    8 rate up comment 28 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 2 месеца )
    ловът на рено-балъци продължава! Накрая ще дават и по някоя дачия като допълнителен бонус - важното е пералнята да не спира, че ...