IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 скъпи спортни автомобила с евтини части

Какво е общото между редки модели на Maserati, Lamborghini и Aston Martin, и обикновени Peugeot, Nissan и Audi

Преди десетина години двигател на Renault под капака на луксозен Mercedes-Benz щеше да предизвика голямо повдигане на веждите. Днес подобни партньорства между автомобилни производители и обмен на технологии за намаляване на разходите се считат за нещо съвсем обикновено, все едно да отидете до някоя верига за бързо хранене. Малко вероятно е обаче собственик на Bentley за няколко милиона евро да се зарадва да види сред кожата и дървото в скъпия салон бутони от, да речем, Volkswagen. В тази галерия на Motor обаче ще стане дума именно за някои редки спортни автомобили, които могат да очакват именно такива изненади.


10 спортни автомобила с евтини части (ГАЛЕРИЯ):


Снимки: Motor

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    А сега да видим кои са и евтините автомобили със скъпи части..
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 4 седмици )
    А това за помпа-дюзата, от 2009 още ТДИ двигателите на ФВ групата са с комон рейл технология.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 4 седмици )
    Типтроник, мултирони, сони тринитрон... :)) Аудита-та до А6 имат ДСГ кутии като ФВ, просто настройките са различни. Вече от А6 нагоре е различна ДЦТ кутия, която е на същият принцип като ДСГ, но е препроектирана за надлъжни двигатели. Ако някой си мисли, че Ауди, ФВ и всички други марки от групата, ще разработват напълно различни технологии за марките си, е просто наивен фен. Да има различни СК имат, но по една и съща технология, разработени за различните платформи.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Нещата не опират само до какви части си използвал и дали те са същите в различните автомобили на една марка. Малка промяна в концепцията на окачването, спирачната система или настройки на двигателя могат да променят един автомобил от семеен в почти спортна бегачка. Добър пример са Q5 / Macan - вероятно 95% от частите са еднакви, но са абсолютно различни коли, като втората няма аналог в световен мащаб във върховите си версии. С други думи - Доше - от твоя страна това си е евтино заяждане.
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Още примери, Ауди R8 и Ламборгини един автомобил с различен дизайн, Ламборгини Урус и Ауди RSQ8. Пасат и А6 имат общо колкото Дошо с Джордж Клуни, Quattro няма нищо общо с 4 motion,едното халдекс, другото торсен диференциал, Пасат с помпа дюза, А6 с команреал двигател, Пасат DSG, Ауди типтроник и Мултитроник, окачване нищо общо, мултимедия също, абе абсолютно нищо общо. Но Дошо ни Пасат е мирисал ни А6, но пък плямпа лъжи и глупости. Карай си евтината малолитражка и не коментирай, нищо не знаеш.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 4 седмици )
    "В тази галерия на Motor обаче ще стане дума именно за някои редки спортни автомобили" ..е хайде пък "спортни", половината са "скромни". Но това за взаимнозаменяемите части си е откакто свят светува.То цели серии са производни, та до едни фарове и копчета ли "опрехме", хайде да не се заблуждаваме. Но всъщност това е нормално. Няма всеки път да се проектира всяко нещо наново и т.н.Я!.Лошото е, когото цялата кола е същата, но се представя за "нов" модел/фейслифт, но по-скъп! Да не конкретизирам!!
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Не карам Пунто и за ВФ не си мечтая, карал съм ги и тях бая...
  • #2
    2 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Карай си Пунтото, за VW можеш само да си мечтаеш
  • #1
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Понеже тука сте ВАГ-аджийски ***, може да направите абсолютно същата статия за всяко едно прескъпо Ауди или всичките там ВАГ модели, които са базирани на Пасат/Голф/Туарег. Поне по-независимите критици го отбелязват, че тея схеми са налични при колите на тази група.