IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW вече предлага абонамент за екстри

Някои функции в базовите модели ще могат да се стартират срещу допълнително заплащане

Компанията BMW разработи системи за цифрово обновяване на своите автомобили. Сега при базовите версии ще може да се добавят срещу заплащане допълнителни функции, като това ще става с помощта на операционната система iDrive 7.


BMW


Автомобилите с новата технология са на пазара в Европа от 1 юли. При версиите с базово оборудване собственикът ще може да активира от разстояния допълнителни системи, като това ще става от разстояние, тоест няма да се налага посещение в сервиз, уточняват от BMW.

Например, ако клиентът си е купил нов автомобил без подгряване на седалките, той ще може да активира тази функция за определен период или пък да я закупи завинаги през фирменото приложение на BMW. За някои от системите се предлага и „пробен период“, който е безплатен в продължение на месец.

Освен подгряване на седалките, срещу доплащане ще може да се активират адаптивният круиз-контрол, асистентът за дълги светлини и адаптивното окачване. Предлагат се още последно поколение на помощника BMW Personal Assistant, нова навигационна система, която дава информация за най-близките обекти, интересуващи водача и разположението на зарядните станции за плъг-ин хибридите на марката.

В ъпгрейда от разстояние е включена също така функция а безкабелно зареждане на смартфона, като и използване на цифровия ключ на BMW.

Снимка: BMW

0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Чакайте да вкарат деактивирането на цилиндри в микса, маркетинг отделите вече се оляха.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Демек ... ( преди 1 месец )
    бенвето ще се произвежда на практика с всички екстри, ама ако искаш да ги ползваш ще си плащаш!? Отваря се яка работа за хакерите ...
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ще се пестят средства за обучение на работници, а вероятно и ще може да се намали и броят им и работните места по поточната линия. Ще се облекчат доставките и управлението на складовете. С една дума ще могат да произвеждат с опростена поточна линия като японците, но ще запазят възможността за практическо произволно комбиниране на оборудване, което японците не предлагат. Резултатът вероятно ще са увеличени печалби.
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Пропускате дребния факт, че себестойността на материалите не представлява пълната цена на екстрата, като в някои случаи разликата е драстична, защото има сериозни стедства за R&D, както и надценка "лукс". Да монтират (почти) всички екстри при излизане от завода далеч не е толкова скъпо, колкото струват въпросните екстри по ценова листа с ДДС. Освен това ще спестят значителни средства за производство и поддържане на хиляди комбинации от екстри, производството ще се ускори и опрости.
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    началната цена ще е като на премиум с всички екстри като допълнително ще се заплаща активирането на всяка една опция автопроизводителите са най големите мошеници и по добре да стоиш по далеч от дилърствата им и най вече от сервизите им
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Никой не е казал, че идеята е лоша, просто се чудим как ще стане. Дали колата я купуваш с всички екстри, които са заключени и при по-ксъсно плащане ще ги отключваш, защото друг начин не виждам как ще стане. Как ще ти се появи подгряване на седалките или масаж на седалките, обдухване памет и т.н. ако самите седалки предварително не са оборудвани с тези екстри?
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 1 месец )
    Типично по български казваме няма как да стане това :) Добре, че автопроизводителите не ни слушат, че още щяхме да караме тенекиената Лизи. То не че не караме подобни де. Иначе идеята ми харесва. Примерно аз като вземах моята, накрая искан и подгрев на седалките, но дилърът ме разубеди. Или пък да кажем човек няма достатъчно пари и не може да си поръча много екстри. След време защо да не го направи?
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    адаптивното окачване евтина екстра ли ти се струва?
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Предполагам има смисъл само ако екстрата е много евтина или я поръчват 80-90% от клиентите
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Цената на един продукт не се определя от себестойността на продукта, а от готовността на хората да платят определена цена. За такива масови производители им е по-евтино да правят огромни количества еднакви коли вместо да разработват различни части за евтин и скъп сегмент. Обаче понеже готовността за плащане на хората не е еднаква, част от автомобилите изкуствено се ограничават във функционалността.