Маркетолозите знаят отлично, че носталгията е силно оръжие, стига да попадне в правилните ръце. Както и че съдбата на един автомобил много зависи от неговото име. Затова компаниите от време на време използват добре познати имена, като спекулират с връзките с миналото и сантименталните чувства на публиката.
Понякога имена на легендарни модели се дават на техните приемници, както е в случаите с Fiat 500 или Volkswagen Beetle. А друг път названията се възраждат за напълно нови проекти, като пример за това е кросоувърът Ford Puma. Нека си спомним най-известните такива автомобили.
Италианците твърдят, че 500 не е просто модел на компания, а самостоятелен бранд. Оригиналният автомобил е малка, евтина и много популярна машина от края на 50-те години.
Съвременният хечбек се опитва да не изостава, но се изкачва на по-високо ниво, тъй като никак не е евтин. Освен това, той е предлага в хибридна версия, а скоро ще излезе и електрически вариант.
Период на производство на оригиналния модел: 1957 – 1975 г.
Период на производство на възродения модел: от 2007 г.
Снимки: Производителите