fallback

Tesla Model 3 изпревари Porsche Taycan в състезание

Американският електромобил се оказа по-бърз при надпревара на 500 км

В околностите на литовския град Друкскининкай беше проведено състезание между електромобили за най-бързо преминаве на зададена  дистанция, съобщава местното издание Delfi. Участниците е трябвало сами да изберат оптималната стратегия, като тези, които са се движили по-бързо, са губили време за зареждане, докато каралите по-бавно са изоставали по трасето.

Надпреварата е проведена в два класа. Електромобилите с капацитет над 50 кВт/ч попадат в клас А, като е трябвало да преодолеят разстояние от 500 км. В клас В участват коли на ток с батерии с капацитет под 50 кВт/ч, като при тя дистанцията е намалена на 300 км.

Изненадващо за мнозина в клас А печели екипаж на Tesla Model 3, най-вероятно във версията Long Range, с батерия с капацитет 75 кВт/ч. Със спирането за зареждане електромобилът изминава 500 км за 5 часа и 46,7 минути. На второ място остава Porsche Taycan Turbo S с батерия с 83,7 кВт/ч, чието изоставане е 1 минута и 14 секунди.

Германският модел винаги се е хвалил, че превъзхожда конкурентите със скоростта на зареждане, но явно по-голямото тегло и по-голямата мощност на електромобила са станали причина за по-големия разход на енергия. И съответно по-големия брой зареждания при Taycan.

В клас B убедителен победител е екипажът на Peugeot e-208, който изминава 300 км за 3 часа и 59,6 минути. Втори, на 4 минути, е Hyundai Ioniq Electric. Отделен приз получи екипажът на Volkswagen e-UP, постигнал най-нисък разход на енергия – 8,9 кВт/ч на 100 км.

Снимка: Motor1

fallback
  • #9
    Яко ( преди 4 години )
    И японците ви казаха, че Тесла е много години пред другите ама вие не та не! Много ви бърка отзад, това е ясно!
  • #8
    Русия ( преди 4 години )
    Мноу са радвам,чи Тислити почнаа да са управдаат колку са по-добри от Поршето,*** ни им са утдаа. Имаши яка статия със сравнение и там ясну и катигуричну Тайкана пукна п"тката на наркоманската щайга и то беши модел Съ.
  • #7
    Гост ( преди 4 години )
    Е стига бе - това е някакво литовско местно състезание с неясен контрол и участници - не е сериозно да се публикува като новина
  • #6
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Зората на ДВГ е била преди около 120 години... зората на батериите преди 150 и малко... нещо трудно изгрявате, ток ли не ви достига ;) Нямам нищо против "ентусиастите" има против, че си налагате простотиите с рестриктивни мерки и изливането на огромен обществен ресурс.
  • #5
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Електроизкуфелниците ще измислят всякакви простотии и особени изкуфелниците на друсаното афро! На това "състезание" Дачия Логан 1.5 дизел ще ги поцепи. Не усещате ли колко е безумно да смяташ минаването на 500 км за постижение?!
  • #4
    1 ( преди 4 години )
    до 3Даже и в Норвегия, където Тесла с години бяха номер едно по продажби не "всеки иска Тесла" В момента са на 5то място. Досега Тесла реално нямаха конглокенция, а "реномето" си го направиха покрай американския пазар, с умен маркетинг. Иначе, е яко да ти продават автопилот, който не е за легално каране за 7 хиляди долара. Само за любители на маркетинга. А Поршето пак ще ги гъне на каране и возия. Тесла се рекламират като евтина кола, а не са ....
  • #3
    hahahaha ( преди 4 години )
    какво превъзхожда порше??? Я обратно 2013г. и от там да се съревновават с тесла, когато американците почнаха:))) превъзхожда в алуминии и кожа в купето не с батерии и софтуер ...Само по швабските медии се говори за техният I.D.3 и яките им модели по, света всеки иска Тесла.
  • #2
    До 1 ( преди 4 години )
    Това е тактика, не истинско сравнение. Тук е важно, кой как е карал и как е решил да зарежда.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Баси малката разлика почти равни още едно доказателство че 2рата скорост на Тайкан много помага друго интересно е 9КВТ на 100 разход на Е-Ъп сигурно е карал с 50 :D
fallback
Последни