fallback

Volkswagen връща „Волга“ на пазара

Новият руски седан ще бъде на базата на Skoda Octavia

Руската група ГАЗ планира да възроди седана „Волга“. Според медиите в Русия, в разработката на новия модел ще участват инженери на концерна Volkswagen, като за снова на автомобила ще бъде използвана новата Skoda Octavia (A8).

В момента сътрудничеството между германския производител и компанията „Група ГАЗ“ е ограничено в производството на различни модели на Skoda в завода в Нижни Новгород. Във Volkswagen Group планират то да бъде разширено с пускането на съвместен модел.

Новата „Волга“ се сглобява на конвейера, който беше предвиден за производството на модела „Волга Сибер“. Това е последният автомобил на ГАЗ, представен под собствената марка. Въпреки, че технически новият модел ще повтаря Skoda Octavia, но ще получи собствена каросерия и дизайн. Освен това, той ще може да се похвали и с по-достъпна цена.

Новият автомобил ще бъде с по-големи габарити от Skoda Octavia, благодарение на увеличеното разстояние между двете оси. То ще позволи на увеличаване на пространството на пасажерите на втория ред седалки. Освен това, така моделът ще може да бъде се конкурира със седаните от сегмент D и E и най-вече с лидер на местния пазар Toyota Camry.

Снимки: Motor

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Руснаците ще ги копуват и немците не дават нищо а ще се произвежда съвместно в русия се произвеждат шкоди рабптил съм за шкода и знам че има завод в русия.
  • #13
    Дядо Мраз ( преди 3 години )
    Да вярно е че правят груби автомобили !Ама е вярно и че последни се смяха в Берлин пред технологична Германия! Брех да му се невиди и доскоро извозваше астронавти на САЩ в космоса! Брей *** те никакви технологии нямат горките!
  • #12
    Пешо ( преди 3 години )
    Кой ще копува немските Волги не е ясно.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Тулупия много ги разбира-... само че не се сеща малко... Как точно германците ще си дадат последната платформа на руснаците да си правят волги а? Тулупия а малко мисъл... преди това имаше различни платформи за октамия, супърб и по-малките..
  • #10
    Тулупия ( преди 3 години )
    Да беше на основата на Супърб щеше да е още по добре!?!??!?!?!Откъде да знае бай *** ,че и Супърб и Октавия са на една и съща "ОСНОВА" - платформа MQB Тулупия 2020 страната на мозъчно ограничените
  • #9
    Валхалия ( преди 3 години )
    Тези, ако бяха свободна пазарна икономика нямаше стигане да имат.Уви обаче няма начин това да стане в близко бъдеще!
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    #9 това не е вярно - имали сме жигула на 120 000 която не е била с основен ремонт и имаше още доста преди него - очакваше се към 200 000. Друг е въпроса, че наистина тези 120 000 бяха навъртяни за над 10години :)
  • #7
    Жигули ( преди 3 години )
    Жигулата на 80 000 се правеше основен ремонт. Инак и толкова не издържаше за основен и се почваше по от ранно.. 60 000
  • #6
    do Чичо СпАМ ( преди 3 години )
    Тези Лади и Жигули нямат и 100 хиляди км навъртяни.
  • #5
    Чичо СпАМ ( преди 3 години )
    Колкото и да ги плюем, че са калпави, не съм виждал по нашите географски ширини 40 г западни автомобили, но пък все още виждам Лади, Жигули, Москвичи и т. н. т...
fallback
Последни