Какво ще излезе, ако се опитаме да определим най-икономичните автомобили по остарелия, но все още актуален европейски тестов цикъл NEDC (New European Driving Cycle)? Германски експерти проучиха четирите най-популярни пътнически сегмента - B (компактен), C (т.нар Голф клас), D (семеен), E (бизнес) - и във всеки един от тях подбраха тези, които най-много щадят бюджета. За удобство автомобилите с минимален апетит към гориво са класирани по типа двигател: бензинов, дизелов и хибриден.
BMW 520i
Баварската "петица" трябва да бъде актуализирана преди края на месеца, но рестайлингът със сигурност няма да влоши икономията на модела. Следователно, лидерството в бизнес класа ще остане при BMW 520i. Този седан с мощност 184 коня изразходва средно 5,6 л/100 км (комбито - 5,9 л/100 км). Най-близките конкуренти са Audi A6 45 TFSI (6 л/100 km), Mercedes-Benz E200 и E300 (6,1 л/100 км, както и умереният хибрид Volvo V90 B4 (6,4 л/100 км).
Баварската "петица" трябва да бъде актуализирана преди края на месеца, но рестайлингът със сигурност няма да влоши икономията на модела. Следователно, лидерството в бизнес класа ще остане при BMW 520i. Този седан с мощност 184 коня изразходва средно 5,6 л/100 км (комбито - 5,9 л/100 км). Най-близките конкуренти са Audi A6 45 TFSI (6 л/100 km), Mercedes-Benz E200 и E300 (6,1 л/100 км, както и умереният хибрид Volvo V90 B4 (6,4 л/100 км).
Снимки: Motor и производителите